F3 (122) - Комп’ютерні науки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- ДокументМоніторинг обсягів виробництва та продажів кондитерського підприємства за допомогою Web-ресурсу(ОНТУ, кафедра інформаційних технологій та кібербезпеки, 2021) Мошна, Лілія"Об’єктом дослідження є процес автоматизації роботи кондитерського підприємства за допомогою Web-ресурсу. Предметом дослідження є контроль виробництва продукту. Мета – дослідження роботи кондитерського підприємства, відстеження обсягів виробництва та продажів продукції за допомогою веб-ресурсу. Завданням розробки є веб-додаток, який допоже у моніторнигу виробництва та продажів кондитерських виробів. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи магістра містить результати роботи над даним проєктом. Проведено аналіз предметної області, аналогів, засобів реалізації. Система призначена для використання адміністратором, підтримується СУБД PostgreSQL. Серверна програма використовує потужну і функціональну мову програмування Go, а React JS використовується для оптимізації роботи інтерфейсу. Результатом впровадження є підвищення ефективності підприємства."
- ДокументДослідження методів соціальної інженерії та їх впливу на здоров’я людини(ОНТУ, кафедра інформаційних технологій та кібербезпеки, 2021) Левитський, Юрій"Представлена кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу методів соціальної інженерії (СІ) на здоров’я людини. В процесі роботи досліджено визначення терміну соціальна інженерія, його популярність, алгоритм дії соціальних інженерів (СІн), методи впливу СІ на людину, види агресивного психологічного впливу на особистість у кіберпросторі, засоби подолання наслідків впливу методів СІ на людину, інформаційні системи, що інформують про методи СІ та їх вплив на здоров’я людини. Проведено збір даних методом опитування, що характеризує вплив дії Сін на здоров’я людей. Отримані дані оброблені за допомогою засобів інтелектуального аналізу даних із використанням інструментальних засобів Google та Orange. Розроблено модель впливу СІ на здоров’я людини. Результати дослідження було впроваджено у аналітичну платформу KitStat у якості оновлення, що дозволяє надати інформаційну підтримку та забезпечити продовження збору даних для подальшого дослідження. В процесі проведення дослідження використано такі засоби та технології як Google Forms, Google Analytіcs, Orange, мови HTML5, CSS3, PHP, JavaScript. Результати дослідження можуть бути використані як фахівцями при дослідженні методів СІ так і звичайними людьми для захисту від дії соціальних інженерів. "
- ДокументДослідження і розробка інформаційної системи трекера бюджету(ОНТУ, кафедра інформаційних технологій та кібербезпеки, 2021) Женевська, Юлія Ярославівна"Метою даної роботи є дослідження популярності та використання систем керування бюджетом, тобто трекеру бюджету, за допомогою WEB ресурсу, а також підвищення ефективності подачі інформації про керування бюджетом та цінність обліку фінансів. Об’єктом дослідження є проблема застосування інформаційних технологій в підвищенні якості фінансової грамотності, стійкості та стабільності. Предметом дослідження процес розрахунку бюджету з метою підвищення обліку особистих фінансів. Для досягнення поставленої мети в роботі поставлені такі задачі: Дослідити предметну область; Провести аналіз публікацій останніх років та існуючих систем аналогів; Провести аналіз бюджетної стійкості; Спроектувати систему накопичення і розрахунку даних власного бюджету; Створити базу даних для зберігання вхідних даних та даних користувачів; Реалізувати можливість ведення бюджету за допомогою ручного введення даних; Створити механізм побудови статистики графіку витрат по доступним категоріям; Реалізовати можливість проходити реєстрацію і безпосередньо здійснення огляду витрат відразу з WEB ресурсу. "
- ДокументРозробка комп'ютерної гри на основі сучасних платформ і движків(ОНТУ, кафедра інформаційних технологій та кібербезпеки, 2022) Іванов, Максим Сергійович"Мета і задачі розробки. Метою роботи є дослідження ігрової індустрії, в процесі дослідження якої будуть вивчені етапи та проблеми створення комп’ютерної гри та проблеми індустрії комп'ютерних ігор. Об’єктом дослідження є ігрова індустрія, її проблеми та напрямки розвитку у майбутньому. Предмет дослідження. Предметом дослідження є методи та технології розроблення та реалізації розважальних комп’ютерних ігор. Практичне значення одержаних результатів. Отримані результати можна використати для оцінювання якості розроблених ігор, а також в якості навчального посібника для розробки майбутніх комп’ютерних ігор. Актуальність тематики. Разом з появою комп'ютерів з'явилися комп'ютерні ігри, які відразу ж знайшли масу шанувальників. У сучасному світі створення відеоігор є одним з найбільш великих сегментів індустрії розваг. "