Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації за Ключові слова "Blender"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПоради для розвитку навички 3D-моделювання у геймдеві та вибір програмного забезпечення(2023) Глинчук Л. Я.3D-художник у геймдеві працює виключно з програмним продуктом. Потрібно вивчити різні програми, розібратися з перевагами та недоліками кожної – і перемикатися між ними відповідно до типу завдань. Від того, як ти володієш програмним продуктом, залежить результат роботи. Однак 90% роботи 3D-дизайнера – це все ж технічні скіли, яких треба постійно вчитися і не забувати їх удосконалювати
- ДокументСтворення реалістичного рендеру поїздки автомобіля(2023) Назар Б. А.Цей проект спрямований на створення реалістичної 3D-рендер сцени поїздки авто у програмі Blender та подальшу інтеграцію в гру Need for Speed. Для цього було опрацьовано багато технічних аспектів створення 3D-сцени, анімації та постановки рендеру. Сучасні відеоігри надають гравцям можливість поглибитися в реалістичний ігровий світ. Одним із ключових аспектів створення таких ігор є створення реалістичних інтерактивних сцен. У цьому рефераті ми розглянемо процес створення 3D-рендера сцени поїдки авто в програмі Blender та подальшу адаптацію цього відео як катсцени для гри Need for Speed.