J3 (242) - Туризм
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд J3 (242) - Туризм за Ключові слова "гастрономічний туризм"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСтворенняя адаптивної моделі винної рекреації для оздоровлення і відновлення сил туристів в кризових умовах сучасності(ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2024) Ходаков ОлексійТема кваліфікаційної роботи магістра «Створення адаптивної моделі винної рекреації для оздоровлення і відновлення сил туристів в кризових умовах сучасності» спрямована на дослідження інноваційного підходу до організації туристичних послуг, орієнтованих на гармонізацію фізичного та емоційного стану клієнтів. У роботі аналізуються теоретичні основи винної рекреації як частини гастрономічного та оздоровчого туризму, а також її потенціал для подолання негативного впливу стресу та кризових явищ сучасного суспільства. Особливу увагу приділено розробці адаптивної моделі, яка враховує індивідуальні потреби туристів, регіональні особливості виноробства, а також можливість інтеграції технологій оздоровлення, таких як ароматерапія, спа-процедури та медитативні практики. Дослідження базується на міждисциплінарному підході, який охоплює сферу туризму, маркетингу, психології та здоров’я. Впровадження запропонованої моделі сприятиме створенню стійких форм туризму, підвищенню якості життя туристів, розвитку локальних економік регіонів із виноробними традиціями, а також формуванню нових стандартів рекреаційних послуг. Результати роботи можуть бути використані в туристичній індустрії, для створення адаптивних туристичних програм, які відповідають сучасним викликам та потребам споживачів. Рік захисту роботи 2024.
- ДокументШляхи виходу на європейський ринок продуктів гастрономічного туризму України(ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації, 2023) Калмикова ІринаРобота містить 125 сторінок, 5 таблиць, 25 рисунків, список літератури з 119 найменувань, 16 додатків. Мета магістерської роботи полягає в розробці стратегії виходу на європейський ринок продуктів гастрономічного туризму Великодальницької об’єднаної територіальної громади (ОТГ). Завданням роботи передбачено: – дослідити вплив гастрономічного туризму на сталий розвиток дестинації; – прослідкувати динаміку та сучасний стан світового ринку гастрономічного туризму; – проаналізувати підходи до формування гастрономічних дестинацій; – вивчити вимоги Європейського Союзу до продуктів гастрономічного туризму; – ознайомитися з існуючими стратегіями виходу на зовнішній ринок продуктів гастрономічного туризму; – охарактеризувати потенціал гастрономічного туризму Великодальницької ОТГ; – дати характеристику цільової аудиторії ; – розробити стратегічний план виходу туристичного продукту дестинації на європейський ринок; – провести аналіз ризиків та зробити прогноз реалізації стратегії. За результатами виконаної роботи запропоновані рекомендації стосовно формування і просування продуктів гастрономічного туризму дестинації. Теоретичні положення й практичні рекомендації дослідження можуть бути використані органами місцевого самоврядування в процесі обговорення і коригування місцевої політики в сфері сталого розвитку туризму, а також при розробці інноваційних проєктів і програм з просування дестинації. Рік захисту роботи – 2023.