Перегляд за Автор "Шестопалов, С. В."
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАвтоматизовані системи оптимізації завантаження поточно-транспортних ліній зернових терміналів(2022) Хобін, В. А.; Степанов, М. Т.; Кір’язов, І. М.; Шестопалов, С. В.
- ДокументАналіз ігор жанру «Racing»(2022) Шестопалов, С. В.; Щербина, Д. В.Представлена робота присвячується аналізу ігрового жанру «Racing» та його піджанрів. Зазначено, що на сьогоднішній день можна виділити три піджанри: аркадна гра, гоночний автосимулятор (автосим), нетипові представники жанру. Кожен піджанр жанру «Racing» має свої власні ігрові механіки, зовнішній вигляд та пропонує унікальний ігровий досвідом. Вказано, що разом з тим є так звані «перебіжчики», які можуть поєднувати в собі елементи декількох піджанрів.
- ДокументВикористання програми GPSS для вирішення задач масового обслуговування(2023) Шестопалов, С. В.; Кушніренко, А. Д.В роботі розглянуто можливість використання аналітичних методів та візуального моделювання за допомогою програми GPSS для досягнення вирішення математичних задач, що з'являються під час вивчення систем масового обслуговування.
- ДокументЗастосування тензорного апарату для дослідження показників рівня додатків NGN з децентралізованою структурою(2017) Шестопалов, С. В.Рівень додатків NGN з централізованою структурою вже досить детально досліджено. Для його аналізу побудовано аналітичні моделі у вигляді систем масового обслуговування та ціла низка імітаційних моделей.
- ДокументМетод оценки качества предоставления сервисов в IMS(2020) Шестопалов, С. В.Несмотря на постоянно растущую сложность телекоммуникационных устройств и систем, протоколов, приложений и сервисов, работы в направлении создания универсальной сетевой инфраструктуры продолжаются. В настоящее время наиболее распространенной архитектурой сети является IMS), одной из основных задач которой является конвергенция мобильных и стационарных сетей на платформе IP. С каждым этапом развития телекоммуникаций все больше внимание уделялось качеству предоставления сервисов – QoS. С появлением IMS, которая способна предоставить наиболее широкий спектр сервисов (включая мобильные), задача оценки качества предоставления сервисов и, в дальнейшем, его повышения стала еще актуальнее. В данной работе предложен метод оценки качества предоставления сервисов в IMS, для чего воспользовались подходами теории массового обслуживания (ТМО) и тензорным анализом.
- ДокументНа шляху до Індустрії 4.0: інформаційні технології, моделювання, штучний інтелект, автоматизація(Астропринт, 2021) Артеменко, В. Б.; Артеменко, Л. В.; Артеменко, О. В.; Бажан, В. М.; Байцар, Р. І.; Бевз, С. В.; Бойко, А. П.; Бойко, Н. І.; Бойцова, М. П.; Бойцова, О. С.; Борис, В. В.; Борисова, Н. В.; Борцов, В. В.; Бурбело, С. М.; Винар, А. А.; Войтко, В. В.; Воінова, С. О.; Вяткін, С. І.; Габуєв, К. О.; Гончаренко, К. А.; Гречанінов, В. Ф.; Григорюк, Д. К.; Єгоров, В. Б.; Єршова, С. І.; Жигайло, О. М.; Жуковецька, С. Л.; Журавська, І. М.; Журба, А. О.; Завертайло, К. С.; Зацерковна, Р. С.; Зацерковний, Р. Г.; Зимогляд, А. Ю.; Зуб, Х. В.; Іванова, Л. В.; Іванова, Л. О.; Ізонін, І. В.; Князєва, Н. О.; Корнієнко, Ю. К.; Коробейнікова, Т. І.; Костюк, М. Т.; Котлик, С. В.; Краснієнко, Н. В.; Кудряшова, А. В.; Кулаковська, І. В.; Курінний, М. С.; Ларшин, В. П.; Лисенко, Н. О.; Ліщенко, Н. В.; Ліщинська, Л. Б.; Лопушанський, А. В.; Мазур, О. В.; Маїк, В. З.; Малахова, Н. Г.; Марущак, А. В.; Мельник, К. В.; Михайлов, П. І.; Мочурад, Л. І.; Нєнов, О. Л.; Перун, І. В.; Піх, І. В.; Потокій, М. С.; Похлєбіна, Н. О.; Пунченко, Н. О.; Романюк, О. В.; Романюк, О. Н.; Романюк, С. О.; Сакалюк, О. Ю.; Сеньківський, В. М.; Сергєєва, О. Є.; Сидорко, І. І.; Скаковський, Ю. М.; Скирський, І. В.; Скорнякова, О. В.; Соколова, О. П.; Сологуб, К. В.; Ставицький, П. В.; Степанов, М. Т.; Субботіна, О. В.; Суліма, Ю. Ю.; Суліма, Ю. Є.; Ткаченко, Р. О.; Топор, М. М.; Трішин, Ф. А.; Тюріна, Є. О.; Ушкаренко, О. О.; Федосов, С. Н.; Хобін, В. А.; Хошаба, О. М.; Храмченков, Д. В.; Чан, А. Л.; Чаплінський, Ю. П.; Чехместрук, Р. Ю.; Шаховська, Н. Б.; Шестопалов, С. В.; Шмалюх, В. А.; Ярощук, Л. Д.У монографії узагальнено і проаналізовано рівень сучасного стану розвитку інформаційних технологій, комп’ютерного та математичного моделювання, автоматизації процесів управління, штучного інтелекту, робототехніки, розпізнавання образів, 3D-прототипування, електромеханіки, мехатроніки — практично всіх напрямків, які об’єднуються терміном Індустрія 4.0. Монографія буде корисною як для фахівців і працівників фірм, зайнятих в області ІТ й автоматизації, так і для викладачів, магістрів, студентів і аспірантів вищих навчальних закладів, і всіх, хто цікавиться питаннями, пов’язаними з Індустрією 4.0.
- ДокументОцінювання якості надання телекомунікаційних сервісів в NGN з урахуванням самоподібності трафіку(2019) Князєва, Н. О.; Шестопалов, С. В.Через властивості самоподібного трафіку традиційні методи оцінювання якості надання телекомунікаційних сервісів дають занадто оптимістичні результати і призводять до недооцінки реального навантаження. Виникає актуальне питання визначення показників якості надання телекомунікаційних сервісів в NGN з урахуванням самоподібного характеру трафіку. Саме цьому питанню присвячена дана робота.
- ДокументПереваги та недоліки ігор у жанрі 3D платформер(2023) Шестопалов, С. В.; Рогожкіна, К. Ю.Розглянуто актуальність ігор жанру 3D платформер, наведено приклади успішних ігор.
- ДокументПринцип реалізації штучного інтелекту в середовищі розробки ігор Unity з використанням Machine Learning Agents в іграх жанру «Racing»(2022) Шестопалов, С. В.; Щербина, Д. В.Представлена робота присвячується аналізу принципів реалізації штучного інтелекту в іграх жанру «Racing» на базі плагіну Machine Learning Agents для середовища розробки ігор «Unity». Представлено основні елементи плагіну: «Агенти», «Керуючий елемент», «Академія» та принципи взаємодії між ними та з Python API. Зазначено процедуру налаштування елементів плагіну, елементів ігрової сцени та процес навчання «Агентів». Визначено, що використання плагіну Machine Learning Agents для реалізації штучного інтелекту в іграх жанру «Racing» дозволяє створювати суперників з максимально реалістичною поведінкою на трасі при мінімальних знанням технологій машинного навчання розробниками.
- ДокументПроцедурна генерація в розробці комп`ютерних ігор(2023) Шестопалов, С. В.; Кулаков, В. А.В роботі розглянуто підходи процедурної генерації при створенні контенту для комп'ютерних ігор.
- ДокументРезультаты тестирования АСОЗ ПТЛ на морском зерновом терминале компании «Новотех-Терминал» в г. Одессе(2019) Кирьязов, И. Н.; Шестопалов, С. В.; Степанов, М. Т.; Хобин, В. А.В данной статье рассматриваются результаты тестирования в производственных условиях автоматизированной системы оптимизации загрузки зерном поточно -транспортных линий элеватора.
- ДокументТехнологія доповненої реальності(2022) Тимошенко, О. В.; Шестопалов, С. В.В роботі показана популярність технології доповненої реальності та її широке використання в різних сферах. Дається визначення технології доповненої реальності. Показано основні підходи щодо створення доповненої реальності: прив'язка до маркера, прив'язка до площини, прив'язка до геолокації. Представлено деякі види доповненої реальності: AR-портал та інтеграція реалістичних персонажів. Зазначено, що на сьогоднішній день технологія доповненої реальності, реалізована у вигляді прив’язки до маркеру, доступна навіть на недорогих пристроях, що робить її широко використовуваною в різноманітних сферах. Доповнена реальність, реалізована у вигляді прив’язки до площини або до геолокації потребує більш сучасних та дорожчих приладів, тому і використовується рідше.
- ДокументУправління в іграх жанру «Racing» за допомогою Leap Motion(2021) Шестопалов, С. В.; Скрипка, С. О.В роботі дано визначення іграм жанру «Racing». Показано розподіл в середині жанру на аркадні гонки та симулятори. Зазначено, що аркадні гонки не прагнуть до достовірності та нехтують законами фізики. Симулятори, в свою чергу, навпаки заточені на реалістичність та фізику поведінки транспортного засобу. Зазначається, що на сьогоднішній день, в іграх жанру «Racing» використовують найрізноманітніші пристрої управління починаючи від клавіатури з мишкою, геймпада, джойстика і закінчуючи професійними рулями. Відмічено, що для управління в симуляторах краще всього використовувати рулі. Для управління в аркадних гонках пропонується використовувати технологію Leap Motion. Представлено особливості її використання, переваги та недоліки.
- ДокументУправління інтелектуальними сервісами в мережах наступного покоління(Бондаренко М.О., 2017) Князєва, Н. О.; Шестопалов, С. В.В монографії висловлено авторський погляд на проблеми вибора принципу створення інтелектуальної надбудови в мережах наступного покоління. Розглянуто сучасний стан мереж наступного покоління. Запропоновано архітекіуру інтелектуальної надбудови з децентралізованим принципом управління наданням інтелекіуаіьних сервісів. Запропоновано комплексний критерій якості управління наданням інтелектуальних сервісів. Наведено математичні та імітаційні моделі інтелектуальних надбудов з централізованим та децентралізованим принципами у правління. Надано способи розрахунку гадкритеріїв якості дія визначення комплексного критерію якості управління наданням інтелекту атьних сервісів. Наукове видання призначено для нау ковців та спеціалістів сфери телекомунікацій та інших сфер діяльності а також може використову ватися у навчальному процесі.
- ДокументЯкість управління наданням сервісів в IMS(2017) Шестопалов, С. В.Зазначено, що на сьогоднішній день спостерігається поглинання операторів фіксованого зв`язку операторами мобільного зв`язку. Саме тому доцільно застосовувати концепцію IMS. Вказано, що концепція IMS дозволяє забезпечити необхідну QoS. Розглянуто рівень управління архітектури IMS. Зазначено, що ріст попиту на сучасні сервіси суттєво вплине на QoS, яку повинна забезпечувати IMS. Запропоновано показники QoS. Запропоновано вирази для їх розрахунку з використанням тензорного аналізу.
- ДокументІгровий штучний інтелект в іграх жанру RPG(2020) Шестопалов, С. В.; Григорюк, Д. K.Представлене поняття ігрового штучного інтелекту. Проаналізовані недоліки ІШІ в іграх жанру role-playing game (RPG). Наведено невдалі дії ІШІ в сучасних ААА проектах при пошуку головного героя ворогами. Зазначена «неадекватна» поведінка ворогів під керівництвом ІШІ при колективній атаці на головного героя, що підтверджує необхідність вдосконалення сучасного ІШІ. Показано історію становлення ІШІ від початкового етапу (на основі правил) до сучасного – адаптивного. Розглянуто основні методи реалізації ІШІ. Зазначено, що гарно спроектований ІШІ дозволяє неігровим персонажам вести себе більш реалістично, що робить більш цікавим геймплей та занурює гравця в гру.
- ДокументІнформаційні технології та автоматизація(Астропринт, 2020) Борисова, Н. В.; Бурдейна, О. В.; Васильцова, Н. В.; Волков, В. Е.; Вракіна, К. П.; Вяткін, С. І.; Гончаренко, О. Є.; Готь, М. Б.; Гурський, О. О.; Дорогань, О. І.; Дубна, С. М.; Запорожець, Н. О.; Катєльніков, Д. І.; Кирилащук, С. А.; Кір’язов, І. М.; Коваленко, А. В.; Коваленко, О. О.; Ковальчук, Д. А.; Ковбасюк, О. В.; Кононович, І. В.; Корнієнко, Ю. К.; Коротєєва, Т. О.; Котлик, С. В.; Кривченко, А. А.; Кривченко, Ю. В.; Куприянов, А. Б.; Мазур, О. В.; Мартовицький, В. О.; Мельник, В. І.; Мельник, К. В.; Михайлов, П. І.; Муратов, В. Г.; Парамонов, А. І.; Пашнєв, А. А.; Перун, І. М.; Проценко, Я. А.; Пуйденко, В. О.; Пунченко, Н. О.; Романюк, А. Н.; Романюк, О. В.; Сакалюк, О. Ю.; Скляр, В. О.; Соколова, О. П.; Стеблюк, Д. Є.; Степанов, М. Т.; Субботіна, О. В.; Трач, О. Ю.; Тріщин, Ф. А.; Ушкаренко, О. О.; Хобін, В. А.; Чаплінський, Ю. П.; Черноволик, Г. О.; Чехместрук, Р. Ю.; Шаньшань, С.; Швець, В. Т.; Шестопалов, С. В.; Шпинковська, М. І.; Шпинковський, О. А.; Яковина, В. С.У монографії узагальнено і проаналізовано рівень сучасного стану розвитку інформаційних технологій, автоматизації процесів управління, робототехніки, електромеханіки і мехатроніки. Монографія буде корисною як для фахівців і працівників фірм, зайнятих в галузі ІТ, так і для викладачів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямами і спеціальностями програмного забезпечення обчислювальної техніки й автоматизованих систем, прикладної математики та обробки інформації, буде корисною професіоналам з комп’ютерного моделювання.