Перегляд за Автор "Скрипніченко, Д.М."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВпровадження кредитно-модульної системи оцінки знань студентів на кафедрі ТМЖ та ПКЗ(2014) Дюдіна, І.А.; Ткаченко, Н.А.; Скрипніченко, Д.М.Вивчення науково-методичних публікацій щодо практичного досвіду впровадження кредитно-модульної системи (КМС) у вищих навчальних закладах України вказує на наявність як позитивних, так і негативних сторін цього процесу. Активна участь студента в учбовому процесі протягом семестру, а не тільки в період сесії, сприяє більш глибокому вивченню дисциплін. Скорочення годин аудиторних занять при одночасному підвищенні обсягу самостійної роботи студентів, впровадження тестового контролю без урахування специфіки, наприклад, спеціальних дисциплін призводять, як зазначається у багатьох публікаціях, до зниження якості підготовки фахівців
- ДокументПідбір заквашувальних композицій для виробництва м’якого пробіотичного сиру(2015) Скрипніченко, Д.М.Метою даної роботи стало дослідження протеолітичної активності заквасок лактобактерій безпосереднього внесення, рекомендованих до використання в технологіях білкових молочних продуктів функціонального призначення, пробіотичних штамів біфідобактерій, адаптованих до молока, та складених з їх використанням заквашувальних композицій.
- ДокументСучасні інноваційні технології навчання при підготовці фахівців за напрямом 6.05170101 «Харчові технології та інженерія»(2013) Дідух, Н.А.; Скрипніченко, Д.М.; Ізбаш, Є.О.Оновлення галузей харчової та зернопереробної промисловості в умовах ринкової економіки обумовлює посилену увагу випускових кафедр провідних ВНЗ до проблеми професійної підготовки фахівців за напрямом «Харчові технології та інженерія», формування в них професійних компетенцій. Стійкий розвиток інноваційної діяльності в освіті має розглядатися як процес відтворення людського капіталу на розширеній та інноваційній основі, що дає більший прибуток роботодавцям, ніж використання матеріального капіталу.