Перегляд за Автор "Паламарчук, Є. А."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання технології Bluetooth Low Energy для розумних пристроїв в мобільній розробці(2022) Пакула, А. А.; Паламарчук, Є. А.Розглянуто та проаналізовано особливості використання технології Bluetooth Low Energy(BLE) та методи її використання для взаємодії з розумними пристроями в мобільній розробці на платформі Android. Ця технологія особливо ефективна для мобільних пристроїв та використовується в більшості сучасних смартфонів.
- ДокументГейміфікація в програмних продуктах університетських та корпоративних порталах для управління навчанням студентів та персоналу(2022) Додон, О. Д.; Коваленко, О. О.; Паламарчук, Є. А.Результати досліджень містять результати створення концепції використання модулів гейміфікації для навчання за університетськими та спеціальними корпоративними програмами. Розглянуті особливості підходу до гейміфікації освітніх процесів для підприємств та систем управління навчанням в університеті. Виявлені схожі підходи до навчання онлайн з використанням гейміфікації та потреби у гейміфікації для навчання персоналу на підприємстві.
- ДокументМобільна підсистема комунікації в електронній системі управління університетом(2021) Щиров, О. С.; Паламарчук, Є. А.Запропоновано мобільну підсистему комунікації для викладачів та студентів університету, яка взаємодіє із електронною системою управління університетом. Він дозволяє полегшити роботу з основними функціями електронної системи управління університетом.
- ДокументМобільний додаток для роботи з архітектурними планами будівель і обробкою даних з використанням штучного інтелекту.(2022) Середюк, Г. В.; Паламарчук, Є. А.В тезах розглядається поняття розробки програмного забезпечення на мобільні пристрої та обробки даних з використанням штучного інтелекту, принципи роботи та вимоги до використання. Актуальність використання мобільного програмного забезпечення в сфері будівельного бізнесу як автоматизованої системи для контролю будівництва. Також приводяться приклади впровадження. Описується область застосування, етапи розробки та використані технології. Висновок відповідає на питання актуальності використання програмного забезпечення в сфері будівництва та описує вирішені задачі.
- ДокументМоделі гейміфікації в системі управління навчанням(2021) Коваленко, О. О.; Паламарчук, Є. А.; Сорока, С. Ю.Виконані дослідження є основою для створення програмних гейміфікованих додатків, що будуть працювати в комплексній системі гейміфікації для підтримки освітнього процесу, мотивації активної діяльності студентів та викладачів. Визначені моделі гейміфікації дозволяють оцінювати рівень зрілості вбудованої системи та окремих програмних додатків. Аналіз особливостей гейміфікації систем управління навчанням дозволив сформувати комплексну модель геййміфікації на основі окталізу та моделі PBL.
- ДокументОсобливості формування адаптивного контенту в електронних навчальних системах(2022) Щиров, О. С.; Паламарчук, Є. А.; Коваленко, О. О.У тезах розглядається питання підходу до формування динамічного навчального контенту в сучасних електронних системах управління навчанням. Такий підхід дозволяє адаптувати електронний процес навчання до потреб і здібностей особи, її індивідуальної траєкторії навчання і таким чином підвищити ефективність одержання кінцевих результатів. В якості механізму реалізації поставленої задачі запропонований агентний підхід із застосуванням штучного інтелекту для вивчення особливостей особи і формування індивідуального навчального контенту.