Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Монтік, П.М."

Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Активізація практичних робіт з дисципліни «Основи програмування та програмне забезпечення»
    (2014) Вайнфельд, Е.Й.; Монтік, П.М.
    Дисципліна «Основи програмування та програмне забезпечення» викладається для студентів, що вчаться на молодшого спеціаліста за спеціальністю «Монтаж, обслуговування засобів і систем автоматизації технологічного виробництва». Одними з основних завдань, що вирішує навчальна дисципліна, є формування у студентів базових уявлень про спільну роботу програмної і апаратної частин комп’ютера, інших мікропроцесорних і мікроконтролерних пристроїв, набуття студентами знань та навичок програмування на мові високого рівня.
  • Документ
    Актуальні шляхи підготовки студентів за напрямом «Електромеханіка»
    (2015) Монтік, П.М.; Водічев, В.А.; Вайнфель, Е.Й.
    Одною з головних задач вищої школи є підвищення якості підготовки фахівців відповідно до вимог, що ставляться сучасними змінами в економіці нашої держави, її інтеграцією у світову економіку. Це в повній мірі стосується підготовки на кафедрах електромеханічного профілю, де готують фахівців з електромеханічних систем автоматизації і електроприводу.
  • Документ
    Вибір середовища електронного моделювання для розробки лабораторного практикуму з дисциплін АЕП
    (2009) Монтік, П.М.; Якушев, О.Є.
  • Документ
    Використання інтерактивних методів навчання в навчальному процесі
    (2015) Монтік, П.М.; Карпович, О.Я.
    Сьогодні багато методичних інновацій пов’язано із застосуванням інтерактивних методів навчання. Під поняттям “інтерактивний” розуміється здатність взаємодіяти чи перебувати в режимі бесіди, діалогу з чим-небудь або ким-небудь.
  • Документ
    Завдання на курсове проектування як спосіб активізації самостійної роботи студентів
    (2017) Аванесьянц, А.Г.; Монтік, П.М.
    У сучасних умовах важливою відмінною особливістю перебудови навчального процесу є перехід від традиційних інформаційних методів навчання до активних. Це передбачає усебічне залучення студентів до різних видів самостійної роботи за усінапрями навчальної діяльності і, зокрема, при виконанні курсового проектування.
  • Документ
    Комп'ютерне моделювання у курсі «Електричні й електронні апарати»
    (2009) Монтік, П.М.; Коновалов, С.О.; Галіулін, А.А.
  • Документ
    Комплексна організація навчання з дисципліни «Електричні та електронні апарати»
    (2015) Монтік, П.М.; Галіулін, А.А.
    Згідно з навчальним планом бакалаврів спеціальності «Електромеханіка» викладачі кафедри електромеханіки здійснюють комплексні заходи щодо організації навчального процесу, модернізації і комп’ютеризації діючих лабораторій та створення умов для застосування інформаційних технологій навчання й індивідуалізації навчання студентів.
  • Документ
    Ланцюгова система контролю знань і тестування
    (2010) Монтік, П.М.; Коновалов, С.О.
  • Документ
    Методичне та технічне забезпечення дисципліни «Електричні та електронні апарати»
    (2010) Монтік, П.М.; Галіулін, А.А.
  • Документ
    Методичне та технічне забезпечення дисципліни «Електричні та електронні апарати»
    (2014) Монтік, П.М.; Галіулін, А.А.
    «Електричні та електронні апарати» − це нормативна дисципліна циклу професійної та практичної підготовки бакалаврів за напрямом 6.050702 «Електромеханіка». Знання і навички, отримані студентами в процесі засвоєння цієї дисципліни дозволяють їм швидше адаптуватися до інших спеціальних дисциплін.
  • Документ
    Накопичення знань у комп’ютерних технологіях навчання
    (2015) Монтік, П.М.; Коновалов, С.О.
    Характерною рисою розвитку суспільства є перехід від індустріальних технологій до науково-інформаційних, які базуються не на матеріальній, а на інтелектуальній власності. Можливість такого переходу і його темпи визначаються якістю освіти й процесом інформатизації навчання, який можна розглядати як одну з ліній соціалізації й розвитку фахівця в сучасних умовах.
  • Документ
    Організація навчального процесу бакалаврів спеціальності «Електромеханіка»
    (2009) Монтік, П.М.; Галіулін, А.А.; Коновалов, С.О.
  • Документ
    Організація практичної підготовки студентів у філії кафедри «Електромеханіка» при РСТЦ «Одесса-обленерго»
    (2010) Монтік, П.М.; Якушев, О.Є.
  • Документ
    Практична підготовка студентів у філії кафедри «Електромеханіка» при РСТЦ «Одесаобленерго»
    (2015) Монтік, П.М.
    З метою використання передового досвіду в проведенні електромонтажних робіт з використанням сучасного електроустаткування, приладів та інструментів під час навчального процесу на базі Регіонального спеціалізованого тренувального центру (РСТЦ) “Одесаобленерго” організовано філію кафедри електромеханіки.
  • Документ
    Роль віртуальних лабораторних робіт і практикумів у сучасній освіті
    (2010) Монтік, П.М.; Коновалов, С.О.
  • Документ
    Інтеграція випускників технікумів у навчальний процес академії
    (2009) Монтік, П.М.; Штепа, Є.П.
  • Документ
    Інформаційна система контролю знань і тестування
    (2015) Монтік, П.М.; Коновалов, С.О.
    Контроль засвоєння знань є суттєвим компонентом процесу навчання. У традиційній системі він реалізується в аудиторії у формі контрольних робіт, колоквіумів, іспитів та заліків. У системі, що базується на технологіях дистанційного навчання, суттєва частина контрольних заходів покладається на комп’ютерні програми, що тестують.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок