Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Меліх, О.О."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Впровадження технологій on-line консультування в навчальному процесі
    (2009) Осіпов, П.В.; Меліх, О.О.
  • Документ
    «Право на харчування» в умовах інфляції
    (2015) Меліх, О.О.
    Зниження купівельної спроможності грошей або інфляція завжди впливає на рівень життя населення негативно. Безумовно, країни, що витримують затяжні кризи або конфлікти, суттєво втрачають економічну доступність товарів і послуг, що задовольняють матеріальні та духовні потреби людей.
  • Документ
    Систематизація засобу обміну повідомленнями між викладачами і студентами
    (2014) Меліх, О.О.
    Технології по пересиланню і одержанню електронних повідомлень вже зміцнилися в практиці викладання. Самими популярними в роботі викладачів кафедри економіки промисловості є електронна пошта і різні миттєві повідомлення з відповідними програмами. У тому числі через електронну пошту пересилаються і обговорюються питання вивчення курсів, підготовки курсових, дипломних робіт. Організаційні питання найчастіше обговорюються через популярні мережі Skype, ooVoo, MSN, через форуми сайту факультету або через безліч соціальних мереж.
  • Документ
    Спадкоємність у методологічній базі кафедри економіки промисловості
    (2013) Меліх, О.О.
    Сучасні тенденції у розвитку соціально-економічних систем усе більш активізують їх комунікативні функції. За допомогою друкованих або електронних видань ті або інші елементи системи більш-менш успішно функціонують на ринках. Проявлення комунікативних функції промислово-торговельних підприємств, наприклад, пов'язане з рекламою виробленої чи реалізованої продукції. Реклама компаній з історією, з насиченим цікавими фактами досвідом ведення бізнесу, безумовно, більш успішна і ефективна. Однак на ринку освітніх послуг є своя специфіка ведення бізнесу, тим більше що в Україні ринок перебуває у стадії формування.
  • Документ
    Щодо використання європейського досвіду в E-learning
    (2015) Меліх, О.О.
    В даній роботі розглядається використання європейського досвіду в E-learning.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок