Перегляд за Автор "Меліх, О.О."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВпровадження технологій on-line консультування в навчальному процесі(2009) Осіпов, П.В.; Меліх, О.О.
- Документ«Право на харчування» в умовах інфляції(2015) Меліх, О.О.Зниження купівельної спроможності грошей або інфляція завжди впливає на рівень життя населення негативно. Безумовно, країни, що витримують затяжні кризи або конфлікти, суттєво втрачають економічну доступність товарів і послуг, що задовольняють матеріальні та духовні потреби людей.
- ДокументСпадкоємність у методологічній базі кафедри економіки промисловості(2013) Меліх, О.О.Сучасні тенденції у розвитку соціально-економічних систем усе більш активізують їх комунікативні функції. За допомогою друкованих або електронних видань ті або інші елементи системи більш-менш успішно функціонують на ринках. Проявлення комунікативних функції промислово-торговельних підприємств, наприклад, пов'язане з рекламою виробленої чи реалізованої продукції. Реклама компаній з історією, з насиченим цікавими фактами досвідом ведення бізнесу, безумовно, більш успішна і ефективна. Однак на ринку освітніх послуг є своя специфіка ведення бізнесу, тим більше що в Україні ринок перебуває у стадії формування.