Перегляд за Автор "Значек, Р. Р."
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ121974 Композиція інгредієнтів для приготування зернових хлібців(2017) Мардар, М. Р.; Значек, Р. Р.Композиція інгредієнтів для приготування зернових хлібців, що містить цільне зерно пшениці, сіль кухонну і рослинну добавку, яка відрізняється тим, що вона містить цільне зерно спельти, а як рослинну добавку - подрібнений порошок плодів розторопші.
- Документ134593 Композиція інгредієнтів для приготування зернових хлібців(2019) Мардар, М. Р.; Значек, Р. Р.В основу корисної моделі поставлена задача створити композицію інгредієнтів для приготування зернових хлібців, в якій шляхом використання нового виду зерна пшениці як основної сировини, забезпечити підвищення харчової і біологічної цінності готових виробів, а також розширення асортименту зернових хлібців підвищеної харчової і біологічної цінності для використання їх у щоденному раціоні масового профілактичного харчування населення.
- Документ92203 Композиція інгредієнтів для приготування зернових хлібців(2014) Мардар, М. Р.; Значек, Р. Р.Композиція інгредієнтів для приготування зернових хлібців, що містить зерно пшениці, сіль кухонну і рослинну добавку, яка відрізняється тим, що вона містить цільне зерно пшениці, а як рослинну добавку - горобину.
- Документ92205 Композиція інгредієнтів для приготування зернових хлібців(2014) Мардар, М. Р.; Значек, Р. Р.Композиція інгредієнтів для приготування зернових хлібців, що містить зерно пшениці, сіль кухонну і рослинну добавку, яка відрізняється тим, що вона містить цільне зерно пшениці, а як рослинну добавку - екстракт зеленого чаю.
- ДокументPR-технології як інструмент ефективного просування(2021) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.
- ДокументSocial media marketing, як інструмент управління сучасним бізнесом(2020) Значек, Р. Р.; Ковалів, І. О.Сьогодні успіх компаній та їх прогресивність визначаються вмінням впроваджувати новітні маркетингові технології в бізнес, а також виходити на новий рівень мислення. Сучасний маркетинг постійно розвивається, з’являються нові інструменти просування у зв’язку з активним розвитком інтернет-технологій.
- ДокументАгропродовольчий маркетинг в умовах глобальних викликів(2022) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
- ДокументБізнес-планування діяльності торговельних підприємств(2018) Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Мета розробки бізнес-плану - спланувати діяльність підприємства на найближчі та віддалені періоди відповідно до потреб ринку і можливостей отримання необхідних ресурсів.
- ДокументВлияние обогатительных добавок на формирование качества новых продуктов(2017) Значек, Р. Р.На основе методов математического моделирования рассчитаны рецептурные композиции новых видов зерновых хлебцев. На основании результатов органолептических и физико-химических исследований установлен оптимальный процент ввода растительных добавок в их состав для получения продуков с хорошими потребительскими свойствами.
- ДокументВнутрішній контроль формування і використання власного капіталу в системі управління розвитком підприємницької діяльності сільськогосподарського кооперативу(2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Сьогодні в Україні назріла необхідність формування національної кооперативної концепції з метою формування інституційного, організаційного, інвестиційного та інноваційного забезпечення ефективного розвитку сільськогосподарських кооперативів. Характерною особливістю сільськогосподарських виробничих кооперативів, яка відрізняє їх від підприємств інших організаційних форм приватної власності є фінансове забезпечення діяльності кооперативу силами засновників шляхом формування власного капіталу у складі двох частин: неподільного і пайового капіталу. У зв’язку із цим, виникає завдання сформувати таку дієву систему економічного, зокрема внутрішньогосподарського контролю, яка б сприяла раціональному формуванню і використанню власного капіталу, матеріальних, трудових і фінансових ресурсів кооперативу. Однією із найважливіших складових внутрішньогосподарського контролю має стати внутрішній аудит, якому відводиться важлива роль в системі управління розвитком виробничого кооперативу. З огляду на актуальність означеної проблеми здійснене дослідження щодо формування власного капіталу сільськогосподарського виробничого кооперативу «Дружба» Саратського району Одеської області та доцільності впровадження внутрішнього контролю його використання.
- ДокументДистанционное обучение в современной системе высшего образования(2019) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Евтушок, О. В.Проведено исследование, целью которого является обобщение преимуществ и проблем дистанционного обучения, а также разработка направлений оптимального его сочетания с традиционными формами оказания образовательных услуг. Для достижения этой цели был разработан и применен методический инструментарий экономикосоциологического исследования с использованием монографического, абстрактнологического, нормативного, расчетно-конструктивного и других методов.
- ДокументДистанційна практика з елементами on-line навчання як інноваційна форма практичної підготовки маркетологів(2022) Євтушок, О. В.; Бахчиванжи, Л. А.; Значек, Р. Р.
- ДокументДослідження позиціонування підприємств сфери швидкого харчування в Україні(2022) Лозовська, Г. М.; Значек, Р. Р.
- ДокументДіджиталізація збуту та диверсифікація каналів реалізації продукції малих суб’єктів господарювання аграрного сектора(2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Формування і розвиток ринкової економіки та відродження підприємництва в аграрному секторі історично співпали з визнанням сільського господарства пріоритетною галуззю в Україні. Основною проблемою підприємницького аграрного сектора стає не стільки організаційна сторона виробництва продукції, а питання здійснення її збуту та пов’язані з цим аспекти: цінова, товарно-збутова, рекламна політика.
- ДокументЗабезпечення ефективності самостійної роботи студентів(2019) Євтушок, О. В.; Бахчиванжи, Л. А.; Значек, Р. Р.Самостійна робота студентів відіграє важливу роль у навчальному процесі. Детальне її вивчення дозволить домогтися підвищення ефективності підготовки фахівців, дасть можливість викладачам більш успішно її організовувати в умовах навчального процесу.
- ДокументИспользование процесса шелушения для зерна спельты(2018) Жигунов, Д. А.; Мардар, М. Р.; Ковалев, М. А.; Значек, Р. Р.; Жигунова, А. Д.Т. к. пшеница является сырьем для производства большого ассортимента продуктов питания, то применение при подготовке зерна к переработке способов, позволяющих улучшить экологическое состояние выпускаемой готовой продукции, является не только перспективным, но, скорее, даже обязательным. Таким способом является предварительное шелушение зерна, позволяющее снизить контаминацию вредными веществами, находящимися преимущественно на его поверхности. Однако при шелушении происходит и изменение химического состава, что связано с неоднородной структурой анатомического строения зерна. Для изучения этих изменений проведены исследования трех образцов зерна урожая 2016 года: обычной твердозерной пшеницы сорта Куяльник и два образца пшеницы спельты, различающиеся по твердозерности - твердозерная спельта немецкого происхождения и полутвердозерная спельта Заря Украины.
- ДокументКапітальні вкладення та їх роль у розвитку малого і середнього аграрного підприємництва(2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Перехід на ринкові умови господарювання в аграрному секторі економіки виступив каталізатором розвитку аграрного підприємництва. Однак тривале реформування аграрного сектора економіки України породило цілу низку економічних і фінансових проблем, з якими стикаються в своїй діяльності малі і середні аграрні підприємства.
- ДокументМаркетинговый подход в управлении ассортиментной политикой субъектов предпринимательской деятельности в сфере торговли(2020) Бахчиванжи, Л. А.; Евтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Проведено исследование, целью которого явилось обоснование использования маркетингового подхода в формировании ассортиментной политики предпринимательских структур сферы розничной торговли. Исследование проведено с позиций системного подхода и с использованием комплекса экономико-статистических методов. На основе монографического метода исследуемая проблема изучалась в условиях предприятия сферы торговли – супермаркета «Таврия-В», предметом же исследования явилась предпринимательская деятельность супермаркета в сегменте кондитерского изделия, в качестве которого выбрана зефирная продукция. Предложены рекомендации по совершенствованию ассортиментной политики торговой компании.
- ДокументМаркетингові інновації в розвитку туристичної індустрії України(2020) Значек, Р. Р.; Мардар, М. Р.Туризм є одним із видів економічної діяльності, для якого характерний стрімкий і динамічний розвиток. У ринкових умовах він перетворюється на значиму галузь світової економіки. В умовах сучасного ринку туризму головною метою туристської компанії є вміння втриматися при жорсткій конкуренції, а так само залучення своєю діяльністю більшої кількості нових туристів. Це стає можливим тільки завдяки інноваціям, упровадження яких дасть можливість туристичним компаніям забезпечити їх стабільне існування. Однією з головних причин низького туристичного потоку в Україну є низький рівень інформаційної підтримки туристів про наявний туристський потенціал країни. Розглянуто заходи, при проведенні яких можливе вирішення цієї проблеми. можливе за рахунок
- ДокументМожливості соціальних мереж при просуванні магазину жіночого одягу(2021) Значек, Р. Р.; Ковалів, І. О.