Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Дюдіна, І.А."

Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Впровадження кредитно-модульної системи оцінки знань студентів на кафедрі ТМЖ та ПКЗ
    (2014) Дюдіна, І.А.; Ткаченко, Н.А.; Скрипніченко, Д.М.
    Вивчення науково-методичних публікацій щодо практичного досвіду впровадження кредитно-модульної системи (КМС) у вищих навчальних закладах України вказує на наявність як позитивних, так і негативних сторін цього процесу. Активна участь студента в учбовому процесі протягом семестру, а не тільки в період сесії, сприяє більш глибокому вивченню дисциплін. Скорочення годин аудиторних занять при одночасному підвищенні обсягу самостійної роботи студентів, впровадження тестового контролю без урахування специфіки, наприклад, спеціальних дисциплін призводять, як зазначається у багатьох публікаціях, до зниження якості підготовки фахівців
  • Документ
    Врахування гендерних особливостей в освітній діяльності
    (2010) Нетребський, О.А.; Дюдіна, І.А.
  • Документ
    Значення дисципліни «Екологічна безпека» для професійної підготовки бакалаврів
    (2009) Нетребський, О.А.; Дюдіна, І.А.
  • Документ
    Методичні засоби викладання дисципліни «Екологічна безпека»
    (2010) Дюдіна, І.А.
  • Документ
    Нові форми самостійної роботи студентів із врахуванням їх індивідуальних особливостей при вивченні дисципліни «Технології зберігання, консервування та переробки молока»
    (2013) Дюдіна, І.А.; Лисогор, Т.А.
    Дотепер традиційними формами самостійної роботи студентів є: підготовка до лекцій, лабораторних та практичних занять, семінарів, контрольних робіт, написання рефератів, підготовка до заліків та іспитів. Одноманітність вищенаведених форм не дає можливості врахування індивідуальних особливостей студентів при вивченні дисциплін професійно-практичного блоку студентами спеціальності «Технології зберігання, консервування та переробки молока».
  • Документ
    Оптимізація самостійної роботи студентів як фактор становлення професійної компетенції майбутніх фахівців спеціальності «Технології зберігання, консервування та переробки молока»
    (2013) Дідух, Н.А.; Дюдіна, І.А.
    Підвищення якості підготовки сучасних фахівців зі спеціальності «Технології зберігання, консервування та переробки молока» можливе тільки через своєчасне оновлення параметрів якості навчання. Традиційні форми самостійної роботи студентів, що зорієнтовані на розвиток пам’яті, а не на застосування знань у різних умовах, повинні сьогодні замінюватись на перспективні дослідницькі методи, які спрямовані на розвиток інтелекту сучасного студента, на здатність активного використання ним набутих знань і умінь.
  • Документ
    Полігексаметиленгуанідін гідрохлорид як фактор впливу на термін зберігання пастеризованого молока
    (2015) Дюдіна, І.А.
    Вимоги сучасних стандартів виробництва до санітарно-гігієнічних заходів на молочних підприємствах не можуть бути дотримані за рахунок звичайного миття із застосуванням традиційних миючих засобів, лугів і кислот тощо. Актуальним напрямом сучасної дезінфекції вважається використання високоефективних препаратів на основі біоцидних полімерних сполук, зокрема полігексаметиленгуанідіну.
  • Документ
    Проблемні лекції в підготовці інноваційно-орієнтованих фахівців
    (2015) Дюдіна, І.А.; Ткаченко, Н.А.; Ізбаш, Є.О.
    Сучасні освітні технології повинні орієнтуватись на підготовку кадрів, спроможних ефективно керувати інноваційними процесами, розробляти і впроваджувати інноваційні проекти тощо. Потреба в таких висококваліфікованих спеціалістах вже сьогодні дуже висока і буде постійно зростати.
  • Документ
    Роль самостійної роботи в активізації навчання студентів
    (2010) Дюдіна, І.А.
  • Документ
    Удосконалення проведення модульного контролю в процесі вивчення курсу «Радіаційна екологія»
    (2009) Нетребський, О.А.; Дюдіна, І.А.
  • Документ
    Інноваційні підходи при розробці КНМЗД «Хімія і фізика молока і молочних продуктів»
    (2015) Дюдіна, І.А.; Ткаченко, Н.А.
    Підвищення продуктивної діяльності студентів в умовах сучасного суспільства, що постійно трансформується, є одним з актуальних питань вищої освіти. Суттєвим регуляторним компонентом навчання, який забезпечує його результативність, є методологія створення відповідної мотивації.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок