Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Голубєва, М.М."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Значимість маркетингових досліджень у QFD-методології при формуванні якості нових зернових продуктів
    (2015) Мардар, М.Р.; Жигунов, Д.О.; Устенко, І.А.; Голубєва, М.М.
    Метою роботи було проведення маркетингових досліджень потреб споживачів при виборі зернових продуктів, а також перетворення побажань споживачів у детальні технічні характеристики харчових продуктів, а саме, суміші зернових пластівців, що повинно забезпечити високу якість готового продукту у відповідності до споживчих переваг.
  • Документ
    Розробка та апробація балової шкали для органолептичної оцінки якості сумішей зернових пластівців
    (2015) Мардар, М.Р.; Жигунов, Д.О.; Голубєва, М.М.; Ярошенко, К.
    Органолептичний аналіз нової продукції це обов’язковий етап її апробації з метою забезпечення якості та конкурентоспроможності. Відповідно метою досліджень було розробка та апробація балової шкали для органолептичної оцінки якості нових видів сумішей зернових пластівців.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок