Перегляд за Автор "Голубєва, М.М."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗначимість маркетингових досліджень у QFD-методології при формуванні якості нових зернових продуктів(2015) Мардар, М.Р.; Жигунов, Д.О.; Устенко, І.А.; Голубєва, М.М.Метою роботи було проведення маркетингових досліджень потреб споживачів при виборі зернових продуктів, а також перетворення побажань споживачів у детальні технічні характеристики харчових продуктів, а саме, суміші зернових пластівців, що повинно забезпечити високу якість готового продукту у відповідності до споживчих переваг.
- ДокументРозробка та апробація балової шкали для органолептичної оцінки якості сумішей зернових пластівців(2015) Мардар, М.Р.; Жигунов, Д.О.; Голубєва, М.М.; Ярошенко, К.Органолептичний аналіз нової продукції це обов’язковий етап її апробації з метою забезпечення якості та конкурентоспроможності. Відповідно метою досліджень було розробка та апробація балової шкали для органолептичної оцінки якості нових видів сумішей зернових пластівців.