Перегляд за Автор "Віват, Г.І."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодика організації та проведення самостійної роботи при вивченні української мови (за професійним спрямуванням)(2013) Віват, Г.І.Самостійна робота студента не є додатком до навчального процесу, а його необхідною складовою. Не є вона й самометою, а способом свідомого й міцного засвоєння знань, формування умінь і навиків. Вона повинна органічно входити до всіх ланок навчального процесу, узгоджуватися з іншими методами та прийомами. Самостійну роботу студентів треба планувати нарівні з іншими видами роботи у системі практичних занять із тієї чи тієї теми.
- ДокументРоль паремій у сучасній комунікативній практиці(2015) Віват, Г.І.Питання про підвищення якості освіти – на часі. У цьому процесі не останнє місце посідає вивчення мови як засобу комунікації. Комунікативні проблеми вирішується не лише через слово, але й через його «обладунок»: емоційне забарвлення, місце, характер та спосіб подачі.
- ДокументРоль словникової роботи у формуванні висококваліфікованих спеціалістів(2010) Віват, Г.І.
- ДокументРольова гра – ефективний метод для вивчення ділового мовлення(2009) Віват, Г.І.
- ДокументУкраїнська мова за ПС у дистанційному навчанні студентів ОНАХТ(2016) Віват, Г.І.; Машарова, Я.В.Науково-технічний розвиток ХХІ століття надав нові можливості щодо здобування знань нетрадиційним шляхом. Маємо на увазі поширення дистанційного навчання, що набуває популярності серед тих осіб, які з певних причин не мають можливості користуватися традиційними формами навчання. Саме тому актуальним є створення навчальних посібників, тестових завдань, словників фахової термінології для дистанційного вивчення української мови за професійним спрямуванням, а також для вдосконалення рівня практичного володіння українською мовою.
- ДокументФормування комунікативних умінь студентів при вивченні української мови(2014) Віват, Г.І.Важливим завданням мови є її комунікативна функція. Навчити студентів правильно говорити, чітко, влучно, зрозуміло висловлювати думки, будувати речення, формулювати фрази, структурувати текст, розставляючи логічні наголоси, - одне з найважливіших завдань викладача-словесника. Програмою української мови передбачено формування комунікативних умінь і навичок студентів під час вивчення всіх розділів курсу української мови.