Перегляд за Автор "Брайко, М. Г."
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні тенденції розвитку торговельних форматів на ринку алкоголю(2016) Брайко, М. Г.; Голубьонкова, О. О.; Солодова, О. С.Проаналізовано тенденції розвитку торговельних форматів на ринку вина в Україні.
- ДокументАналіз маркетингової активності брендів янтарного вина на українському ринку(2020) Брайко, М. Г.; Глущенко, І. В.
- ДокументГлибинне інтерв'ю як інструмент дослідження споживацького досвіду(2019) Брайко, М. Г.; Радіонова, А. К.Для вивчення споживчої поведінки, розуміння уявлень про прийняття індивідуальних споживчих рішень щодо покупки будь-яких продуктів найбільш доцільним методом є глибинне інтерв’ю. Для визначення моделей споживацької поведінки покупців жувальної гумки з 1 по 10 листопада 2018 року була проведена низка глибинних інтерв’ю зі студентами 3-5 курсів академії, що досить тривало споживають цей продукт. Приведено сценарій глибинного інтерв'ю зі споживчого досвіду. В результаті обробки інтерв’ю описано поведінку покупців жувальної гумки через модель 4Р (Product, Place, Price, Promotion) та виділено споживацькі інсайти, що пояснюють поведінку в певних ситуаціях.
- ДокументДосвід організації кваліфікаційного іспиту бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг» у дистанційній формі(2022) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Соколюк, К. Ю.
- ДокументДослідження позиціонування торговельних марок кави на вітчизняному ринку(2020) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Чирка, В. В.При позиціонуванні кавові бренди використовують більшість аспектів споживчої цінності кави як продукту: бадьорливий, смачний напій, вироблений для певних груп споживачів або для певних ситуацій. Незайнятим залишається позиціонування кави як екологічного продукту, продукту. що має позитивний вплив на здоров’я людини при вживанні в певних обсягах.
- ДокументДослідження європейських споживачів вина(2018) Брайко, М. Г.; Голубьонкова, О. О.У місці придбання існує безліч аспектів, що впливають на кінцевий вибір споживачів, але в цілому він зводиться до чотирьох ключових чинників, а саме: емоційних, соціальних, внутрішніх і зовнішніх.
- ДокументЗміст освітньої програми як запорука забезпечення конкурентоспроможності випускників на ринку праці(2021) Голубьонкова, О. О.; Соколюк, К. Ю.; Брайко, М. Г.
- ДокументКолаборація з фахівцями-практиками як шлях до інноваційного розвитку освітнього процесу(2019) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.Заклади вищої освіти мають спільну мету з представниками бізнесу - ми бажаємо готувати кваліфікованих фахівців, бізнес - отримувати фахівців, які мають не лише теоретичну підготовку, а і сучасні практичні навички. Саме з такою метою в освітньому процесі застосовують кейс метод, який потребує удосконалення з метою підвищення якості освітнього процесу.
- ДокументМаркетингова стратегія управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства(2017) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Солодова, О. С.Розроблено проект створення нового напрямку туризму - родинного хобі-туризму у вигляді літнього «Поселення майстрів». «Поселення майстрів» буде розташовано на відстані 30 км від Одеси, розташування відпочивальників - у наметах. Під час відпочинку заплановано комплекс майстер-класів для кожного члена родини, враховуючи його інтереси. Таким чином, буде створено новий напрямок у туристичній сфері, що дозволить виключити участь у жорсткій конкурентній боротьбі (наприклад у сфері «гастрономічного» або «винного» туризму).
- ДокументМаркетинговый подход к управлению продажами(2017) Брайко, М. Г.; Голубенкова, Е. А.Согласно маркетинговой концепции управления прибыль не является целью организации; она есть вознаграждение за умение добиться удовлетворения нужд потребителей. Маркетинговый подход к управлению продажами также основывается на удовлетворении нужд покупателей.
- ДокументМетодологічні особливості застосування тестового контролю знань студентів при дистанційному навчанні(2017) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.Система організації навчального процесу із застосуванням дистанційного навчання передбачає контроль і оцінку знань студентів за допомогою тестових завдань. При цьому багато колег нарікають на те, що студенти, відповідаючи на тести, всього лише вчяться вгадувати правильні відповіді і оцінити ступінь розуміння студентом навчального матеріалу в принципі не можливо.
- ДокументОсобенности потребительского восприятия розовых вин(2016) Брайко, М. Г.
- ДокументОсобливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості(2019) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Чирка, В. В.В даній роботі розглядаються особливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості.
- ДокументПартнерство вуза и бизнеса как эффективный путь повышения качества образования(2019) Голубенкова, Е. А.; Брайко, М. Г.; Череватая, Т. М.Цель данной работы - исследование и классификация методов успешного взаимодействия высших учебных заведений и бизнеса для повышения качества подготовки по специальностям экономического и управленческого направления. Исследование основано на общенаучных методах, результатах практического опыта взаимодействия учебных заведений и бизнеса в Одесской национальной академии пищевых технологий, методах сравнительного анализа форм взаимодействия.
- ДокументРазработка стратегии развития туристического ивента на основе SWOT-анализа(2019) Брайко, М. Г.; Фещук, Л. О.Маркетинг событий – это инструмент, который позволяет привлекать и удерживать посетителей и инвесторов. События – самый важный мотивирующий фактор в туризме. Маркетинг событий в туризме – это использование определённого мероприятия для популяризации некоторой территории и привлечения потребителей, которые пока ещё не находят туристическое место достаточно привлекательным, чтобы посетить его без повода. Проведено исследование, объектом которого выступает фестиваль «Гранд Каньон», который планируется проводить вблизи Актовского каньона возле села Актово (Николаевская область. Украина). Предмет исследования – внутренние и внешние факторы определения стратегических решений относительно развития туристического ивента в формате фестиваля «Гранд Каньон». Представлен SWOT-анализ разработанного мероприятия – туристического фестиваля «Гранд Каньон».
- ДокументРозовые вина как тренд мирового рынка вина(2016) Брайко, М. Г.Проведен анализ основных тенденций развития мировой торговли вином и рынка вина некоторых стран. Исследование динамики мирового экспорта вина, а также его выход на лидирующие позиции.
- ДокументСегментування споживачів послуг винного туризму(2022) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Ткаченко, Т. А.
- ДокументСтудентські науково-прикладні спільноти як ефективний засіб підвищення якості вищої освіти(2020) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.
- ДокументСучасна профорієнтація як складова моделі здобуття вищої освіти(2018) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.Механізми профорієнтації підлітків досить слабо задіяні або працюють неефективно. Таким чином, виникає необхідність в оновленні підходів до організації профорієнтаційної роботи, в тому числі її форм і методів.
- ДокументСучасні методи дослідження споживачів(2019) Брайко, М. Г.; Голубьонкова, О. О.В процесі прийняття рішення про купівлю товару споживач діє на підставі наявного досвіду щодо взаємодії з даним товаром у минулому. У разі відсутності такого досвіду споживач звертається до думки тих людей, яких вважає експертами у даному випадку.