Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Афанасьєва, Т. М."

Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Академічна доброчесність – одна з умов забезпечення якості вищої освіти
    (2020) Афанасьєва, Т. М.
  • Документ
    Аналіз способів біологічного синтезу оцтової кислоти
    (2022) Палвашова, Г. І.; Афанасьєва, Т. М.; Доценко, Н. В.
  • Документ
    Біологічна трансформація промислових відходів органічного походження
    (2020) Афанасьєва, Т. М.
    В наш час все більша увага приділяється впровадженню різних біотехнологічних прийомів з метою збереження та відтворення природних ресурсів. Науковцями розробляються технології, що направлені на біологічне очищення стічних вод та повітря, біовідновлення ґрунтів, знезараження від токсичних речовин, тощо.
  • Документ
    Впровадження інноваційних методів у освіту
    (2017) Доценко, Н. В.; Палвашова, Г. І.; Афанасьєва, Т. М.
    Розглянуто ефективні форми навчальної роботи з впровадженням інновацій в освітній процес і формування ключової професійної компетенції майбутніх фахівців.
  • Документ
    Джерела отримання хітинолітичних ферментів
    (2022) Безусов, А. Т.; Доценко, Н. В.; Афанасьєва, Т. М.
  • Документ
    Дистанційне навчання – нова форма організації навчального процесу
    (2017) Афанасьєва, Т. М.; Доценко, Н. В.; Палвашова, Г. І.; Дроздов, О. І.
    Впровадженню дистанційного навчання в освітній процес сприяє бурхливий розвиток та використання різних інформаційних технологій в освітній практиці, доступність використання глобальної мережі Інтернет, її ресурсів і сервісів. Головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей студента за допомогою відкритого і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, у тому числі, доступних в Інтернеті.
  • Документ
    Комп'ютерна комунікація – новий вимір у спілкуванні здобувачів та викладачів в сучасних умовах
    (2022) Палвашова, Г. І.; Доценко, Н. В.; Афанасьєва, Т. М.
  • Документ
    Можливості біотехнології при утилізації органічних відходів агропромислового комплексу
    (2021) Афанасьєва, Т. М.
  • Документ
    Мікробіологічні методи сорбції важких металів при очищенні води
    (2021) Безусов, А. Т.; Доценко, Н. В.; Нікітчіна, Т. І.; Афанасьєва, Т. М.
  • Документ
    Особливості використання інформаційних технологій у дистанційному навчанні
    (2018) Афанасьєва, Т. М.; Саркісян, Г. О.; Доценко, Н. В.; Палвашова, Г. І.
    Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій супроводжується збільшенням обсягів самостійної роботи студентів, що потребує постійної підтримки навчального процесу з боку викладачів. З другого боку, з використанням інформаційних технологій можливості організації самостійної роботи студентів розширюються.
  • Документ
    Особливості формування кадрового потенціалу закладів вищої освіти
    (2022) Афанасьєва, Т. М.; Палвашова, Г. І.; Доценко, Н. В.
  • Документ
    Перспективи впровадження дуальної освіти для студентів навчальних закладів
    (2019) Доценко, Н. В.; Афанасьєва, Т. М.
    Сучасна освіта вимагає нових освітніх технологій, форм та інновацій, здатних забезпечити високу якість підготовки фахівців. Дуальна освітня система в системі вищої освіти представляє інноваційну модель організації навчального процесу у вищому навчальному закладі.
  • Документ
    Популяризація «мозкового штурму» як інтерактивного методу у підготовці фахівця консервної галузі
    (2017) Палвашова, Г. І.; Нікітчіна, Т. І.; Афанасьєва, Т. М.
    На сьогоднішній день усе складніше стає забезпечити високий рівень підготовки фахівців харчової галузі, зокрема за спеціальністю «Технології зберігання, консервування та переробки плодів і овочів», застосовуючи для цієї мети тільки традиційні методи навчання.
  • Документ
    Розробка компонентного складу консервів «Овочі гриль» з оцінкою показників якості
    (2022) Афанасьєва, Т. М.; Безусов, А. Т.; Палвашова, Г. І.; Доценко, Н. В.
  • Документ
    Розробка рецептур плодоовочевих соусів з пряно-ароматичними інгредієнтами
    (2023) Афанасьєва, Т. М.
    В роботі надано розробку рецептур плодоовочевих соусів з пряно-ароматичними інгредієнтами.
  • Документ
    Роль винахідницької діяльності у формуванні майбутніх наукових кадрів вищих навчальних закладів
    (2017) Дроздов, О. І.; Афанасьєва, Т. М.; Палвашова, Г. І.
    Збільшення аудиторних годин у нормативних даних дисципліни «Основи наукових досліджень» та зміни у навчальних планах підготовки бакалаврів, а також стимулювання результативної винахідницької діяльності у рейтингових системах оцінки знань студентів будуть сприяти більш плідній роботі у підготовці майбутніх наукових кадрів.
  • Документ
    Самоосвіта викладача в умовах змішаної форми навчання
    (2021) Афанасьєва, Т. М.; Доценко, Н. В.; Саркісян, Г. О.
  • Документ
    Самостійність науково-дослідної роботи студентів протягом навчання
    (2018) Доценко, Н. В.; Афанасьєва, Т. М.; Мірошніченко, О. М.; Палвашова, Г. І.
    Самостійна робота є одним з найважливіших компонентів освітнього процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється як під час аудиторних занять так і позааудиторних.
  • Документ
    Студентський плагіат в сучасному освітньому процесі
    (2020) Афанасьєва, Т. М.
  • Документ
    Технологія консервної галузі. Теоретичні основи харчових технологій
    (Освіта України, 2018) Безусов, А. Т.; Палвашова, Г. І.; Мирошніченко, О. М.; Нікітчіна, Т. І.; Ільєва, О. С.; Афанасьєва, Т. М.
    Придбання стійких навичок у рішенні практичних завдань досягається в процесі активної самостійної роботи над навчальним матеріалом при підготовці до практичних і лабораторних занять, а також при виконанні модульних завдань і курсових робіт з курсу: «Теоретичні основи харчових технологій». Посібник до практичних занять призначено для студентів з галузі знань 15 «Виробництво та технології» спеціальності 181 «Харчові технології» всіх форм навчання, які навчаються за освітньою програмою «Технології зберігання, консервування та переробки плодів і овочів».
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок