Том 11 № 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Том 11 № 1 за Автор "І. В. Мунтян"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ РИНКУ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ(2019) І. В. МунтянВ статті досліджуються сучасні тенденції українського рекламного ринку. Виявлено, що се-ред найбільш впливових та пріоритетних каналів рекламних комунікацій залишаються Інтернет-реклама та реклама на телебаченні. Окреслені види та дана характеристика ролей реклами. Дос-ліджені основні засоби реклами, за допомогою яких вона доходить до споживача. На основі стати-стичних даних окреслені їх переваги та недоліки. Представлений аналіз та прогноз тенденцій роз-витку українського рекламного ринку в у мовах політичної та соціально-економічної кризи. Робитьсявисновок, що сучасний український рекламний сектор вимагає якісного наукового підходу щодоорганізації та управління рекламного ринку, налагодження ефективної, рекламної діяльності, якагарантувала б суб’єктам рекламного сектору якісний, конкурентоспроможний рекламний продукт.