Соціально-економічні та психологічні засади брендингу сільських територій Південного регіону

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертація присвячена обґрунтуванню соціально-економічних та психологічних засад брендингу сільських територій Південного регіону та розробленню інтегрованої моделі бренду цих природних та соціально-просторових утворень. Сформовано пізнавальну парадигму брендингу сільських територій регіону. У контексті її емпіричного виміру брендинг постає як інструмент маркетингу та функція менеджменту, а в когнітивному вимірі – як міждисциплінарна наукова галузь. Охарактеризовано психологічні підвалини брендингу, які формують пізнавальні, емоційні та спонукальні мотиви ставлення споживачів до бренду як до нематеріального активу та соціального капіталу. Розкрито ключову роль концепції формування бренду сільських територій регіону, маркетингових засобів та бренд-менеджменту у просуванні в ринковому середовищі та впровадженні в соціальну практику привабливого образу цих природних та соціально- просторових утворень. Розроблено інтегровану модель бренду сільських територій регіону.
Опис
Павлова, І. О. Соціально-економічні та психологічні засади брендингу сільських територій Південного регіону : дис. … канд. екон. наук : спец. 08.00.05 «Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка» : захист 04.10.2018 / Павлова Ірина Олександрівна ; наук. кер. В. В. Лагодієнко ; Одес. нац. акад. харч. технологій. – Одеса, 2018. – 254 с.
Ключові слова
бренд-проект, брендинг сільських територій, об’єднана територіальна громада, Південний регіон, сільські території, brand project, branding of rural territories, rural territories, Southern region, United territorial community
Бібліографічний опис