ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ АДАПТАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ВИНОРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПРАТ «КНЯЗЯ ТРУБЕЦЬКОГО»)

Ескіз недоступний
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті обґрунтовано важливість пристосування підприємства до мінливого зовнішнього сере-довища його функціонування. Висвітлено категорію «адаптація комунікативної складової комплексумаркетингу» підприємства. Дано методику визначення рівня адаптації комунікативної складової ком-плексу маркетингу виноробного підприємства. Охарактеризовано зовнішнє середовище виноробнихпідприємств Херсонської області у 2013-201 7 рр. Визначено елементи внутрішнього середовища підп-риємства виноробної промисловості (на прикладі ПрАТ «Князя Трубецького»). Встановлено наявнийрівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу підприємства. Виявлено взає-мозв’язок між рівнем адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу та валовим прибуткомпідприємства. Визначено невикористані можливості підвищення ефективності функціонування підпри-ємства за рахунок зростання рівня адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Зібрання