Маркетинг та digital–комунікації

Анотація
В монографії досліджується широке коло питань теоретичних аспектів розвитку регіональних ринків, досліджено сенсорний маркетинг, як ключовий інструмент у просуванні та продажу товарів у роздрібній торгівлі, визначено перспективні ринки нішевих культур як фактора роззвитку маркетингового потенціалу аграрних підприємств, досліджено інтернет-просування косметичної продукції, проведено розробку маркетингової стратегії для провайдера послуг інтернету, визначено маркетингову стратегію для ритейлу в сегменті кулінарії, як альтернативи В«хмарним кухнямВ» у військовий час, досліджено основи мессенджер-маркетингу, проведений аналіз розвитку виноробної галузі України, а саме: його сучасний стан, основні проблеми та стратегічні аспекти регулювання, досліджена трансформація сучасного маркетингу з точки зору впливу цифрових технологій та інновацій на бізнес стратегії, досліджено інтеграцію digital-інструментів у маркетингову стратегію підприємства, визначено методичні аспекти використання маркетингових механізмів в діяльності підприємств агропродовольчої сфери.Монографія складається з передмови, дванадцяти розділів та списку використаних джерел до кожного розділу. Ця монографія є корисним джерелом для студентів, викладачів, дослідників та практиків у сфері маркетингу, які прагнуть поглибити свої знання та навички у використанні digital інструментів для досягнення маркетингових цілей.
Опис
Маркетинг та digital–комунікації : монографія / В. В. Лагодієнко, Т. В. Савченко, М. Р. Мардар та ін. ; Одес. нац. технол. ун-т. — Одеса, 2024. — 668 с.
Ключові слова
Digital content marketing, цифровой контент -маркетинг, регіональні ринки, сенсорний маркетинг, ніщеві культури, інтернет-просування, косметична продукція, ритейл, месенджер-маркетинг, виноробна галузь, цифрові технології, бізнес-стратегії, цифрові інструменти, маркетингова стратегія підприємства, підприємства агропродовольча сфера
Бібліографічний опис