Формування та просування інноваційних туристичних послуг в Причорноморському регіоні для іноземних туристів
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра туристичного бізнесу та рекреації
Анотація
У кваліфікаційній роботі досліджено науково-теоретичні засади інноваційних туристичних послуг, проаналізовано особливості туристичного потенціалу Причорноморського регіону та запропоновано стратегії формування і просування інноваційних туристичних продуктів для іноземних туристів.
Об’єктом дослідження є туристичні послуги Причорноморського регіону.
Мета роботи – розробити рекомендації з формування та просування інноваційних туристичних послуг для іноземних туристів у Причорноморському регіоні.
Завданням кваліфікаційної роботи передбачено:
-вивчити науково-теоретичні засади інноваційних туристичних послуг
-проаналізувати туристичний потенціал Причорноморського регіону
-оцінити попит іноземних туристів на послуги регіону
-дослідити сучасні методи просування туристичних продуктів
-визначити ключові проблеми розвитку туризму регіону
-розробити стратегії формування та просування інноваційних послуг
За результатами виконаної роботи сформульовано висновки та рекомендації щодо ефективного впровадження і просування інноваційних туристичних послуг у Причорноморському регіоні.
Одержані результати можуть бути використані туристичними компаніями та органами державного управління туризмом.
Опис
Ключові слова
інноваційні послуги, туризм, Причорноморський регіон, просування, іноземні туристи