Інноваційні формати підприємств ресторанного господарства: сучасний стан та перспективи в Україні

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведено дослідження, мета якого - аналіз інноваційних форматів підприємств ресторанного господарства, які сприяють новому уявленню про типовий «ресторан», та аналіз ресторанного господарства в Україні. Інноваційні технології ресторанного бізнесу здатні піднести український ринок послуг на вищий рівень і стати основою економічного зростання всього туристичного сектору. Дослідження показало, що платоспроможні гості відвідуватимуть заклади формату cross-cooking або open kitchen, в яких вдало розвинена й анімаційна програма.. Успішними форматами будуть dark kitchen, Food to-go та Take away. Fast-casual та smart-casual формати ставатимуть все популярнішими. Для підприємців будуть цікавими інклюзивні та екологічні формати закладів.
Innovative technologies of restaurant business are able to bring the Ukrainian market of services to a higher level and become the basis of economic growth of the entire tourism sector. The study showed that solvent guests will visit cross-cooking or open kitchen, which has a well-developed animation program. Successful formats will still be dark kitchen, Food-to-go and Take away. Fast-casual and smart casual formats will become more and more popular. Inclusive and ecological formats of institutions will be interesting for entrepreneurs.
Опис
Скляр В. Інноваційні формати підприємств ресторанного господарства: сучасний стан та перспективи в Україні = Innovative formats of restaurant enterprises: current state and prospects in Ukraine / В. Скляр, М. Вадакарія // Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., Чернівці, 5 трав. 2022 р. / Чернівец. торговел.-екон. ін-т Держ. торговел.-екон. ун-ту. – Чернівці, 2022. – С. 227–232. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
підприємства ресторанного господарства, інноваційні технології, інноваційні формати ресторанного бізнесу, креативні тенденції
Бібліографічний опис