Передумови використання концепцій маркетингу на підприємствах агропродовольчого сектору

Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дослідивши сучасну класифікацію вивчення ринку, можна зробити висновок, що без маркетингу в секторі аграрної промисловості, відбувається помітне зменшення виготовлення і продажу ключових аграрних культур.На прикладі нашої країни бачимо, як маркетинг дає можливість дуже швидко перейти від суворого планового устрою, створити результативні відносини серед продуцентами і споживачами. Підтверджено, що дослідження ринку в сфері створення комерційних платформ виявилось результативнішим, за створені у провідних агентствах директивні задуми, за якими продуцент мав погіршувати рівень товару заради збільшення його чисельності, замість виробництва за персональними вимогами.
Опис
Немчинінов Є. В. Передумови використання концепцій маркетингу на підприємствах агропродовольчого сектору / Є. В. Немчинінов; наук. кер. О. В. . Євтушок // Збірник наукових праць молодих учених, аспірантів та студентів / Одес. нац. технол. ун-т; гол. ред. Л. В. Іванченкова. – Одеса, 2023. – С. 364-367. – Бібліогр.: 4 назв.
Ключові слова
маркетинг, сервіс, вивчення ринку, аграрна промисловость, аграрні культури
Бібліографічний опис