Обґрунтування бізнес-плану відкриття магазину органічної продукції
Ескіз недоступний
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом
Анотація
Кваліфікаційна робота містить 88 сторінок, 13 таблиць, бібліографія з 49 найменувань, 2 додатків.
Метою роботи є дослідження теоретико-методичних аспектів бізнес-планування в системі обґрунтування бізнес-плану відкриття магазину органічної продукції, а також практична реалізація бізнес-планування на прикладі відкриття магазину “Еко-грін”.
Об’єкт дослідження – основні методологічні підходи та процедури підготовки бізнес-плану як ключової складової стратегії управління бізнесом.
Задля досягнення означеної мети у роботі виконано такі завдання:
- дослідження методологічних основ та основних цілей бізнес-планування в системі управління організацією;
- розгляд принципів і методів бізнес-планування;
- розгляд особливості розробки різних видів бізнес-планів;
- оцінка потенціалу і можливості для реалізації нової підприємницької ідеї;
- здійснення розробки бізнес-плану та оцінка її ефективної діяльності
За результатами роботи сформульовано висновки стосовно створення і реалізації бізнес-плану відкриття магазину органічної продукції, на прикладі відкриття еко-магазину “Еко-грін”.
Отримані результати рекомендовані до використання в галузі дослідження бізнес-планування підприємницької діяльності, з метою вдосконалення його діяння.
Ключові слова: Бізнес-планування, Відкриття магазину, Органічна продукція, Обґрунтування, Розробка.
Рік виконання роботи – 2023-2024.
Рік захисту роботи – 2024.
Опис
Ключові слова
бізнес-планування, відкриття магазину, органічна продукція, обґрунтування, розробка