Основні елементи маркетингової діяльності підприємств

Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Макромаркетингове середовище – сукупність чинників, які здійснюють зовнішній непрямий вплив на діяльність компаній, зокрема й маркетингову, що нею безпосередньо не контролюються. Зміни в макросередевищі можуть сприяти зростанню ринку й визначають певні можливості та загрози для підприємства. Це обумовлює необхідність систематичного відстеження цих змін. Макромаркетингове середовище представлено такими факторами: соціальні, економічні, технологічні та політико-правові
Опис
Мельниченко В. В. Основні елементи маркетингової діяльності підприємств / М. А. Мельниченко; наук. кер. О. В. Євтушок // Збірник наукових праць молодих учених, аспірантів та студентів / Одес. нац. технол. ун-т; гол. ред. Л. В. Іванченкова. – Одеса, 2023. – С. 326-327. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
маркетингова діяльностьі, маркетингове середовище, підприємство, економічні чинники, витрати споживачів, технологічні чинники, Політико-правові чинники
Бібліографічний опис