Група 4КГ-06

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 25
  • Документ
    Розробка моделі кодеку на базі алгоритму симетричного шифрування
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Тімофєєва Валерія Леонідівна
  • Документ
    Проектування системи управління «розумним будинком» на базі платформи Arduino
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Тімофєєва Тетяна Віталіївна
    В сучасному світі більшість повсякденних завдань спрощені або автоматизовані, і з кожним роком ця тенденція зростає. У побут сучасної людини щільно увійшли електроніка і технології віддаленого управління. Популярність автоматизованих систем, таких як «розумний будинок», обумовлена прагненням людини до комфорту і зручності. Уперше термін «розумний будинок» був використаний Американською Асоціацією Housebuilders у 1984 році. Із винаходом мікроконтролерів, вартість на електроприлади швидко падала. Ця ж установа зазначила, що таке помешкання відмінне від звичайного своєю здатністю забезпечувати продуктивне та ефективне використання робочого та житлового середовища. За цим, віддалені інтелектуальні технології керування були прийняті будівельною промисловістю, яка поступово почала вводити їх не лише у бізнес установах, але і у домашніх помешканнях [1]. Під «розумним» будинком» слід розуміти систему, яка забезпечує комфорт (у тому числі безпеку), і ресурсозбереження для всіх користувачів. У найпростішому випадку вона повинна вміти розпізнавати конкретні ситуації, що відбуваються в будинку, і відповідним чином на них реагувати: одна з систем може управляти поведінкою інших за заздалегідь виробленим алгоритмам. Керувати системою «розумний будинок» можна через спеціальний мобільний додаток. Техніка підключається через Wi-Fi та передає сигнали на смартфон господаря. Наприклад, наявність в будинку розумної розетки дозволить вмикати та вимикати техніку навіть якщо ви тільки підходите до будинку. Система «розумний будинок» самостійно контролює роботу кожного пристрою, тому вам не доведеться повертатися додому в паніці і перевіряти, чи вимкнена праска, чи закриті двері тощо.
  • Документ
    Розробки браузерної гри типу Arcade на мові програмування Java Script
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Тєров Михайло Олександрович
    Розробка ігор передбачає ретельне поєднання креативності, вирішення проблем і технічної майстерності. Мови програмування надають розробникам інструменти та фреймворки, необхідні для створення інтерактивного ігрового процесу, приголомшливих візуальних ефектів і динамічних світів. Кожна мова програмування має власний унікальний набір функцій, сильних сторін і спільнот, що задовольняють різні аспекти розробки ігор. Від потужності та універсальності C++ до доступності JavaScript і простоти Python, розробники ігор мають у своєму розпорядженні цілу низку мов. Вибір правильної мови програмування залежить від різних факторів, таких як платформа, на яку ви орієнтуєтесь, складність вашої ігрової механіки, вимоги до продуктивності та особисті уподобання. Щоб почати розробляти ігри за допомогою Phaser, потрібно базове розуміння JavaScript, HTML і CSS. Phaser можна легко інтегрувати в будьякий робочий процес веб-розробки та вимагає мінімального налаштування. Фреймворк надає комплексний API і потужний набір інструментів для розробки ігор. Отже, незалежно від того, чи ми досвідчений програміст, який прагне розширити свій кругозір, чи починаючий розробник ігор, який робить перші кроки, приготуйтеся вирушити у захоплюючу пригоду у царині розробки ігор за допомогою мов програмування. Тема дипломної роботи – розробка гри типу Arcade на мові програмування JavaScript. Мета дипломної роботи – розглянути ігрові середовища та розробити гру та проаналізувати економічну частину розробки та опрацювати матеріал по охороні праці. У основному розділі дипломного проекту було розглянуто розробку на мові JS та було проаналізовано ігрові середовища які використовувалися при розробці даної роботи вивчено матеріали по вдосконаленню та розробки. У останніх розділах було розглянуто питання економічної доцільності розробки та питання охорони праці.
  • Документ
    Розробка інформаційного мобільного застосунку для здобувачів освіти коледжу
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Сурікова Поліна Андріївна
    Мобільні застосунки стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя, забезпечуючи швидкий та зручний доступ до різноманітної інформації та сервісів. Студенти коледжу також активно користуються мобільними пристроями щоб отримати доступ до різних сервісів та інформації, взаємодії з однокурсниками та викладачами, а також для виконання навчальних завдань. У такому контексті розробка інформаційного мобільного застосунку для здобувачів освіти коледжу стає актуальною і перспективною задачею. Розроблений мобільний застосунок може бути використаний в різних сферах освіти коледжу. Він може стати незамінним інструментом для студентів під час отримання доступу до навчальних матеріалів, новин, заходів, об’яв, інших корисних джерел, виконання домашніх завдань. Також застосунок дозволяє студентам спілкуватися з викладачами, обмінюватися думками, задавати питання та отримувати фідбек. Це сприяє активній комунікації та співпраці, покращує процес вивчення матеріалу та стимулює взаємне навчання. Основними користувачами розробленого мобільного застосунку є безпосередньо студенти. Для студентів застосунок надає зручний доступ до навчальних матеріалів, можливість спілкування з викладачами, організацію розкладу занять та контроль актуальних оголошень. Застосунок спрощує комунікацію, забезпечує ефективне управління та підвищує загальну продуктивність в освітній сфері. Цей проект пропонує ефективне використання мобільних технологій для поліпшення навчального процесу та забезпечення високої якості освіти. Таким чином, розробка інформаційного мобільного застосунку для здобувачів освіти коледжу відповідає актуальним потребам сучасних студентів, забезпечуючи зручний доступ до різноманітних освітніх ресурсів та сервісів.
  • Документ
    Створення інформаційного чат-боту для абітурієнтів коледжу
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Супруновська Валерія Сергіївна
    У сучасному інформаційному суспільстві чат-боти стали невід'ємною частиною комунікацій та взаємодії з користувачем. Вони знаходять своє застосування у різних сферах, включаючи бізнес, освіту, охорону здоров'я та громадські послуги. Чат-боти дозволяють автоматизувати процеси спілкування, надавати оперативну інформацію та забезпечувати зручний доступ до послуг. Метою даного дипломного проекту є розробка чат-боту для ознайомлення абітурієнтів із навчальним закладом. Основним завданням проекту є створення функціонального та інтуїтивно зрозумілого чат-бота, здатного надавати інформацію про факультети, кафедри, спеціальності, умови вступу та інші важливі деталі навчального закладу. Чат-бот буде ефективним інструментом для забезпечення прозорої та зручної взаємодії абітурієнтів з навчальним закладом. Важливість цього дослідження зумовлена необхідністю оптимізації процесу інформаційної підтримки абітурієнтів. Традиційні методи надання інформації, такі як брошури, сайти або інформаційні стенди, можуть бути обмежені за часом та доступністю. Чат-бот дозволить абітурієнтам отримати потрібну інформацію у будь-який час та у зручній для них формі, підвищуючи рівень обслуговування та покращуючи досвід спілкування. Цей дипломний проект має практичну значущість, оскільки розробка та впровадження чат-боту для ознайомлення абітурієнтів із навчальним закладом сприятиме покращенню комунікації та інформаційної підтримки в освітньому секторі. Очікується, що розроблений чат-бот допоможе навчальному закладу залучити більше потенційних абітурієнтів та підвищити якість їхнього початкового досвіду взаємодії з навчальним закладом.