Роль ситуативного маркетингу у просуванні продукту
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ
Анотація
Сучасний маркетинг вимагає постійної адаптації до змін у
соціокультурному оточенні та використання новітніх стратегій для
привертання уваги споживачів. Одним із ключових інструментів, що
відіграє важливу роль у просуванні продукту, є ситуативний маркетинг. У
даній доповіді розглянемо суть та роль ситуативного маркетингу в
просуванні продукту на прикладі фільму "Барбі" 2023 року.
Опис
Красногорська А.В. Роль ситуативного маркетингу у просуванні продукту/ А.В. Красногорська, Т.В. Савченко //Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку XXI століття : матеріали XI міжнародної науково-практичної конференції, Одеса, 17 – 18 жовтня 2023 р., Одеський національний технологічний університет. -Одеса, 2023 -С.88-89.
Ключові слова
Ситуативний маркетинг, Сучасний маркетинг, Аналіз трендів і подій, Адаптація контенту, Використання соціальних медіа, Співпраця з впливовими особистостями, Реагування на актуальність