Організація і контроль маркетингу на ринку технічних послуг

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ
Анотація
Організаційна структура маркетингової діяльності автосервісу являє собою таку конструкцію організації, на основі якої проходить процес управління маркетингом, тобто - це служби, відділи або підрозділи, до складу яких входять службовці, які займаються одним із перерахованих вище видом маркетингової діяльності. Одним з основних принципів організації управління маркетингом є максимальне наближення місць ухвалення маркетингових рішень до підрозділів, де займаються практичним маркетингом.
Опис
Буряченко Ю.М. Організація і контроль маркетингу на ринку технічних послуг/ Ю.М. Буряченко //Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку XXI століття : матеріали XI міжнародної науково-практичної конференції, Одеса, 17 – 18 жовтня 2023 р., Одеський національний технологічний університет. -Одеса, 2023 -С.347-350.
Ключові слова
Маркетинговий підхід, структура маркетингової діяльності, принципи управління маркетинговою службою
Бібліографічний опис