Розробка холодильної установки спеціалізованого холодильника для зберігання м’ясних напівфабрикатів ємністю 220 тон, м. Дніпро
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Енергетичних систем
Анотація
Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів показав, що основні - це
заморожені м'ясні напівфабрикати: пельмені, вареники та млинці з м'ясом;
рибні напівфабрикати: рибні палички, нагетси, риба в паніровці.
В останні роки ринок заморожених напівфабрикатів неухильно
розвивається. Промисловий спосіб заморожування у великих обсягах
вважається найбільш ефективним, оскільки забезпечує моментальну,
шокову заморозку при дуже низькій температурі, а значить може зберегти
максимум корисних речовин продукту.
Серед основних тенденцій, які впливають на ринок – урбанізаційні
процеси, популяризація харчування поза домом, зростання доходів
населення, збільшення частки працевлаштуваних жінок.
Український ринок більш ніж на 98% представлений вітчизняною
продукцією. Більш ніж 95% займають м'ясні напівфабрикати - споживачі
охоче купують заморожені вареники, пельмені, млинці та інші м'ясні
напівфабрикати. Рибні напівфабрикати закуповуються в набагато меншій
кількості. Їх частка в структурі ринку в середньому становить 4 - 5%.
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку м'ясних
напівфабрикатів, який включає таку продукцію як порційні,
дрібношматкові , паніровані, рублені напівфабрикати (зокрема, котлети для
бургерів). В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку
даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньо -
економічну діяльність і споживання м'ясних напівфабрикатів в країні,
визначені основні оператори, а також представлені середні ціни на
продукцію, як роздрібні, так і експортні / імпортні.
Ринок м'ясних напівфабрикатів поки що не досяг своїх докризових
показників. Скорочення поголів'я свиней і великої рогатої худоби (ВРХ) -
характерний тренд для українського тваринництва. Низький
платоспроможний попит в Україні, тривалість періоду окупності,
підвищення собівартості тваринницького виробництва, хвороби тварин
(епідемія АЧС, наприклад), експортні можливості - все це впливає на
розмір сировинної бази для виробників м'ясних напівфабрикатів,
відповідно, на структуру їх випуску і собівартість.