«Розробка технології складання жіночих туфель типу «сліпери» КМК, Рзм =480 пар
Вантажиться...
Файли
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне
Анотація
Легка промисловість – один із стратегічних сегментів національної економіки, що до коронакризи забезпечувала майже 5% бюджетних
надходжень і 2,6% українського товарного експорту. А отже, вона має
значний потенціал для подальшого розвитку.
Щоправда, пандемія внесла свої корективи у галузь: чимало компаній втратили значну кількість замовлень, звільнили співробітників та
закрили свій бізнес. Інші – адаптувалися до нових реалій та, наприклад,
перейшли на державні замовлення – стали шити маски.
Сьогодні легка промисловість України експортує свої товари переважно до ЄС, це 83,7% від загальногалузевого експорту. Їхня значна
частина традиційно виготовлена на замовлення відомих брендів, однак є
і «чистий» експорт українських брендів одягу та взуття.
І якщо до пандемії 75% швейного виробництва в Україні працювало
на давальницьких схемах на Захід, то потім чимало компаній втратили
свої замовлення. Для порівняння: за 9 місяців 2020 року галузевий
експорт скоротився на 11,4% і склав $788,4 млн, а імпорт зменшився
лише на 5,6% і склав $2155,3 млн.
Водночас на внутрішньому ринку України споживалося тільки
53,79% продукції вітчизняних виробництв, тоді як імпортозалежність у
сегменті кінцевого споживання товарів легкої промисловості становила
87,22%.
Варто зауважити, що за розвитком легпрому наразі Україна
відстає від Польщі – у 6 разів, від Німеччини – у 21 раз, а від Італії – у 73
рази.