Запровадження цукеркового виробництва з застосуванням потоково-механізованих ліній по виробництву збивних цукерок «Мімоза» та цукерок з помадними корпусами «Прем’єра» в кондитерському цеху в м. Умань Черкаської області.
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне
Анотація
Кондитерська промисловість України - одна з найважливіших галузей
харчової промисловості. Обсяг виробництва кондитерської промисловості
становить 3% ВВП країни. Частка України на світовому ринку (93 млрд USD)
досягає 1%.
Виробнича потужність галузі становить 1,5 млн т. Українські
кондитерські підприємства споживають близько 600 тис. т цукру на рік.
Національна кондитерська промисловість представлена підприємствами, що
входять до системи Державного департаменту продовольства України: ЗАТ
«Укркондитер», «Укрпродсоюз», «Укрхліб» і неасоційованими підприємствами
приватного сектору. В систему «Укркондитер» входить 28 фабрик, заводи
продтоварів, цехи і підприємства громадського харчування. Сумарна виробнича
потужність 28 кондитерських фабрик системи ЗАТ «Укркондитер» становить
до 3/4 обсягу виробництва кондитерської промисловості України.
Загальна кількість підприємств кондитерської галузі на початок 2007 р.
становила близько 800. Приблизно 90% підприємств випускають борошняні
кондитерські вироби і тільки 10% виробляють цукристі (шоколад, карамель,
цукерки, драже тощо). Сім найбільших кондитерських підприємств України
мають ринкову частку від 4 до 26% і виробляють до 72% загального обсягу
продукції.
Ринок кондитерської продукції умовно ділиться на три основних
сегменти: цукристі, борошняні і шоколадні вироби. Найзначніший сегмент -
цукристі кондитерські вироби (карамель, драже і цукерки). Сегмент
борошняних виробів (печива, вафлі, торти і крекери) займає до 38,6% всього
обсягу продукції, а сегмент шоколадних виробів - 5,7%. Практично всі товарні
групи кондитерської промисловості розвиваються завдяки освоєнню
виробниками нових рецептур і поліпшенню технологічного обладнання.
Упродовж багатьох років, починаючи з серпня - вересня, в кондитерській
промисловості спостерігаються сезонні тенденції нарощування виробництва і
розширення асортименту в кожній із товарних груп.