Проєктування технологічних ліній по виробництву хліба Хотинського формового 0,7 кг та батонів дорожних 0,4 кг з застосуванням сучасного технологічного обладнання в пекарні с. Усатове Одеської області.
Вантажиться...
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне
Анотація
У всі часи хліб користувався попитом і звичайно майбутнє у цього
продукту є. Кожен день в Україні продається велика кількість хлібобулочних
виробів на суму приблизно 87,5 млн. грн., що означає стабільність даного
бізнесу. У пекарень малого рівня набагато більше можливостей до розвитку, за
рахунок швидкої пристосованості до мінливих потреб даного ринку, легше
розширювати і змінювати асортимент, ніж у великих підприємств, що
профілюються на хлібобулочних виробах.
Міні – пекарня – це підприємство лімітованого типу, яке спеціалізується на
продажу і випічці хлібобулочних виробів. Воно може бути у вигляді невеликого
кондитерського цеху, маленької фірми.
Актуальність бізнесу на випічці – велика, та як цей продукт користується
незмінним попитом. Основне завдання пекарні – знайти свого споживача.
Конкурувати з великими виробництвами досить легко. Пекарня здатна
випускати найрізноманітнішу продукцію – багети, булочки для гамбургерів,
хлібобулочні вироби дієтичного та лікувально – профілактичного призначення,
а також національні сорти хліба. Ліцензування хлібопекарського бізнесу уже
скасовано.
Для того щоб створити власну пекарню та реалізувати продукцію, необхідно
подбати про рекламну компанію, адже реклама – це двигун торгівлі, який
здатний продати будь-який товар, в тому числі і продукцію пекарні. Це роздача
листівок, буклетів.
Міні – пекарня буде займатися виготовленням хліба та хлібобулочних
виробів. Бажано забезпечити її цілодобове функціонування, щоб до споживача
завжди надходила свіжа продукція