Елементи комунікативного менеджменту в сфері готельно-ресторанного бізнесу
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Важливо завжди бути в тренді, слідкувати за новинами ринку. До того ж, варто бути на зв’язку з гостями закладу, тобто отримувати фідбек у соцмережах, проводити промо-акції, конкурси тощо. Креативність, бажання, правильна стратегія зможуть зробити бізнес рентабельним і популярним, найголовніше – розвиватись, експериментувати та постійно слідкувати за новими тенденціями.
Опис
Стась М. Е. Елементи комунікативного менеджменту в сфері готельно-ресторанного бізнесу / М. Е. Стась, В. І. Соколова // Інтеграційні та інноваційні напрямки розвитку індустрії гостинності: зб. тез. доп. ХІ Всеукр. міжвуз. наук. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, Одеса, 19-20 трав. 2022 р. / Одес. нац. технол. ун-т. – Одеса, 2022. – С. 158-160. – Бібліогр.: 4 назв.
Ключові слова
менеджмент, ресторанний бізнес, конкуренція