Про використання векторної алгебри в 3D комп‘ютерних іграх

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Здійснено аналіз деяких тем з курсу вищої математики, які активно використовуються фахівцями IT-технологій в професійній діяльності.
Опис
Федченко Ю. С. Про використання векторної алгебри в 3D комп‘ютерних іграх / Ю. С. Федченко, Н. Г. Коновенко, Я. Д. Крупіца // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : матеріали II Всеукр. наук.-техн. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 29–30 верес. 2022 р. / Одес. нац. технол. ун-т. Навч.-наук. ін-т комп`ют. систем і технологій "Індустрія 4.0" ім. П. М. Платонова ; ред. С. В. Котлик ; орг. ком.: Б. В. Єгоров (голова) та ін. – Одеса : ОНТУ, 2022. – С. 57–59. – Бібліогр.: 4 назв.
Ключові слова
векторна алгебра, 3D комп‘ютерні ігри
Бібліографічний опис