Формування та розвиток брендингу Первомайської міської громади

Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра публічного управління та адміністрування
Анотація
ТОПЧІЙ МАРИНА ДМИТРІВНА. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК БРЕНДИНГУ ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ ГРОМАДИ. У кваліфікаційній роботі висвітлена тема формування бренду територій України як необхідна складова їхнього розвитку. Розглянуто підходи до формування бренду Первомайської міської громади. Сформовано проєкт бренду міста Первомайськ Розкрито сутність поняття брендингу територій, визначено роль бренду в розвитку міста та наведено технологію створення бренду міста. Надано організаційну характеристику Первомайської міської громади. Проаналізовано брендингові основи розвитку Первомайської міської громади. Виконано моніторинг стану Первомайської міської громади з позицій брендоутворюючих факторів розвитку. Сформульована сутність бренду міста Первомайськ з позицій необхідності нових можливостей для розвитку в умовах децентралізації. Сформовано напрями ефективних заходів з метою просування бренду міста. Наведено методи оцінки ефективності сформованого бренду Первомайської міської громади Ключові слова: брендинг, бренд міста, розвиток територій, оцінка ефективності, брендові передумови розвитку, маркетинг територій. Кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох розділів, висновків, розміщених на 81 сторінці, містить 13 таблиць, 14 рисунків, 55 джерел використаної літератури.
Опис
Ключові слова
брендинг, бренд міста, розвиток територій, оцінка ефективності, брендові передумови розвитку, маркетинг територій
Бібліографічний опис