Підвищення ефективності торгівлі м’ясними продуктами в ТОВ «Сільпо-Фуд» на основі бізнес-планування

Ескіз недоступний
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Робота містить 64 сторінок, 8 таблиць, 9 рисунків, список літератури з 55 найменувань, 1 додатків. Метою виконання роботи є теоретико-методологічне та практичне обґрунтування та дослідження необхідності застосування бізнес-планування у торговельній діяльності підприємства «Сільпо Фуд» у м’ясному відділі. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають застосування бізнес-планування у торговельній діяльності підприємства. Завданням роботи передбачено визначити сутність і роль бізнес планування у підвищенні ефективності підприємницької діяльності. Визначити особливості підприємницької діяльності у сфері торгівлі та оцінки її ефективності. Здійснити організаційно-економічну характеристику підприємства. Здійснити аналіз маркетингового середовища підприємства. Здійснити аналіз ефективності підприємницької діяльності ТОВ "Сільпо Фуд". Розробити місію, стратегічні маркетингові цілі підприємства та маркетинг-план. Розробити виробничий та організаційний план торгівлі м'ясними продуктами, розробити фінансовий план та оцінку ризиків
Опис
Ключові слова
бізнес-планування, торгівля, підприємницька діяльність, управління
Бібліографічний опис