Маркетингові комунікації у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд»
Ескіз недоступний
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Комунікації відіграють винятково важливу роль в процесах прийняття стратегічних маркетингових рішень. Нестабільність зовнішнього середовища створює потребу у швидкій адаптації підприємств та постійного розвитку розширення діяльності. Стрімко зростаюча конкуренція змушує компанії шукати нові шляхи утримання частки ринку та завоювання нових споживачів. Правильно підібрані маркетингові комунікації є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації.
Метою роботи є розробка та обґрунтування заходів маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд».
Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності; проаналізувати фінансово-економічний стан ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести аналіз маркетингового середовища; оцінити ефективність підприємницької діяльності у сфері торгівлі; розробити заходи маркетингових комунікацій; провести оцінку ефективності заходів
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, торгівля, слабоалкогольні напої, ринок, ефективність діяльності