Маркетингові комунікації у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ "ТЕХНОПОЛІС-1"
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки
Анотація
Актуальність теми дослідження зумовлена мінливим характером економічної конкурентоспроможності, яка все більше трансформується. В умовах постійного загострення конкуренції основою конкурентоспроможності виступають саме маркетингові комунікації, які дозволяють підприємствам, що володіють конкурентними перевагами, займати гідне місце на ринках і в галузях. Умови ринку підштовхують підприємства до змін і підприємствам потрібно знати можливий вплив на їх конкурентоспроможність з впровадженням маркетингових комунікацій
Метою роботи є розробка маркетингових комунікації у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"»»
Досягнення поставленої мети зумовлює вирішення наступних завдань:
визначити зміст поняття маркетингові комунікації та його значення для торговельних підприємств;
надати організаційно-економічну характеристика підприємства;
провести аналіз маркетингового середовища підприємства;
провести аналіз ефективності підприємницької діяльності та конкурентоспроможності;
оцінити поточний стан маркетингової комунікаційної діяльності підприємства та обґрунтувати доцільність її вдосконалення;
запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства;
економічно обґрунтувати доцільність реалізації запропонованих заходів.
Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"»
Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління
комунікаційною діяльністю ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"»
Методи дослідження – для поставлених у роботі завдань, в роботі були використані: методи експертних оцінок, метод ситуаційного аналізу, статистичні методи, метод маркетингового аналізу
Опис
Ключові слова
підприємницька діяльність, управління, маркетингові комунікації, конкурентоспроможність підприємства