Маркетингові комунікації у підвищенні ефективності підприємницької діяльності ТОВ "Сільпо-Фуд»
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки
Анотація
Актуальність даної роботи полягає в тому, що маркетингові комунікації є невід'ємною частиною функціонування та розвитку будь-якого підприємства. Такий інструмент комунікацій, як спонсорство не використовується мережею Сільпо як метод просування, хоча воно є доволі ефективним з боку підтримки репутації та іміджу компанії. Вишиванковий фестиваль є найбільшим патріотичним фестивалем на півдні України, який має на меті популяризацію української культури та мовиі підтримку вітчизняних виробників, тому він є правильним напрямком підвищення ефективності підприємницької діяльності для "Сільпо-Фуд".
Метою роботи є дослідження маркетингових комунікацій та вибір найкращих методів для підвищення ефективності підприємницької діяльності ТОВ "Сільпо-Фуд".
Завдання:
1. Ознайомитись з сутністю маркетингових комунікацій та особливостями підприємницької діяльності у сфері торгівлі та оцінити їх ефективність.
2. Розглянути методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингових комунікацій.
3. Дослідити організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ "Сільпо-Фуд" та проаналізувати його маркетингове середовище і ефективність підприємницької діяльності.
4. Розглянути шляхи та чинники вдосконалення комунікаційної політики підприємства.
5. Запланувати маркетингові комунікації для підприємства ТОВ "Сільпо-Фуд" та оцінити їх ефективність.
Об'єкт дослідження: підприємницька діяльність ТОВ "Сільпо-Фуд"
Предмет дослідження: роль маркетингових комунікацій в підвищенні підприємницької діяльності ТОВ "Сільпо-Фуд"
Опис
Ключові слова
підприємницька діяльність, маркетингові комунікації, PR, спонсорство, реклама