Організаційно-економічне обгрунтування підвищення ефективності реалізації снекової продукції в ТОВ «Сільпо-Фуд»
Ескіз недоступний
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Питання підвищення ефективності управління підприємствами займає вчених-економістів протягом багатьох десятиліть. Відомий на сьогоднішній день комплекс наукових розробок, концепцій, підходів, методів і методик значною мірою сприяє вирішенню покладених на них задач, однак розвиток управлінської практики виявляє нові проблеми сучасного підприємства як соціально-економічної системи, на яке впливає безліч внутрішніх та зовнішніх факторів.
Метою роботи є вивчення теоретичних та практичних аспектів організаційно-економічного обґрунтування підвищення ефективності реалізації снекової продукції. Для досягнення мети в роботі поставлено наступні завдання:
– дослідити економічну сутність ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства;
– розглянути фактори, що впливають на ефективність діяльності підприємства;
– проаналізувати ринок снекової продукції України;
– здійснити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
– розробити рекомендації щодо підвищення ефективності реалізації снекової продукції в ТОВ «Сільпо-Фуд»;
– визначити потенційне зростання результатів фінансово-господарської діяльності підприємства.
Предметом дослідження є організаційно-економічне обґрунтування підвищення ефективності реалізації снекової продукції.
Об’єктом дослідження є ефективність реалізації снекової продукції в ТОВ «Сільпо-Фуд».
Опис
Ключові слова
підприємницька діяльність, управління, торгівля, снекова продукція