Дизайн споживчої тари як інструмент просування товарів на ринку (на прикладі пляшок вин)
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В сучасних умовах глобалізації економіки підприємствам дедалі важче утримувати власний імідж на ринку. Одним із
засобів пізнаваності і привабливості товару споживачами є його зовнішній вигляд. Не є винятком і вина. Наразі винні
скляні пляшки, окрім як ємності для продажу вина, слугують предметом
естетичного задоволення у споживачів. З урахуванням цього, багато виробників
акцентують свою увагу не лише на якості вина, але й на його упаковці, формі і
ємності пляшки, оригінальній етикетці.
Опис
Луцькова В. А. Дизайн споживчої тари як інструмент просування товарів на ринку (на прикладі пляшок вин) / В. А. Луцькова // Стан та тенденції розвитку економіки, обліку, фінансів і права : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., Полтава, 9 лип. 2020 р. / Центр фін.-екон. наук. дослідж. – Полтава, 2020. – Ч. 1. – С. 36–37. – Бібліогр.: 7 назв.
Ключові слова
вино, зовнішній вигляд товару, споживча тара, конкурентоспроможність товару