Психологічна допомога відвідувачам ресторанно-готельних закладів в надзвичайних ситуаціях

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Індустрія сфери обслуговування є специфічною сферою, де спілкування людей займає понад 90 % робочого часу. Одночасно заклади готельно-ресторанного бізнесу є так само потенціальними об’єктами техногенних надзвичайних ситуацій, насамперед таких як пожежа, вибух. Під час виникнення надзвичайної ситуації і переживанні її наслідків у частини населення виникають різні психічні розлади. Отже, знання основних психологічних закономірностей дає людям змогу в різних ситуаціях знаходити психологічно правильні рішення, допомагає не тільки впливати на інших людей, а й розвивати в собі якості, необхідні в тій чи іншій сфері діяльності. Обслуговуючий персонал готелів і ресторанів повинен бути підготовленим і навченим до відповідних дій у разі виникнення такої небезпеки.
Опис
Пелих, С. В. Психологічна допомога відвідувачам ресторанно-готельних закладів в надзвичайних ситуаціях / С. В. Пелих, О. О. Фесенко // Наука про цивільний захист як шлях становлення молодих вчених : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. курсантів і студентів, Черкаси, 10–11 трав. 2019 р. / Черкас. ін-т пожеж. безпеки ім. Героїв Чорнобиля. – Черкаси, 2019. – С. 255–257. – Бібліогр.: 4 назв.
Ключові слова
надзвичайні ситуації, психологічна допомога, сфера обслуговування, готельно-ресторанний бізнес
Бібліографічний опис