Використання зарубіжного досвіду як запорука ефективного навчання з пожежної безпеки в навчальних закладах
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В умовах сьогодення поряд з вимогами суворого дотримання
протипожежного режиму в навчальних закладах життєво необхідним є
знання правил пожежної безпеки. Не втрачає актуальності питання: чи
достатніми знаннями та навичками виживання в умовах загрози
техногенних небезпек, а саме можливостей виникнення пожеж, володіють
діти дошкільного віку, учні, а також студенти.
Процес навчання з пожежної безпеки повинен мати цілеспрямований та
безперервний характер, починаючи з дошкільного віку, щоб навчити людину
прогнозувати розвиток подій й тим самим уникати небезпечних подій, а у
випадку, якщо вже пожежа сталося, то вміти діяти так, щоб зберегти життя та
здоров’я. Розглянуто практичний зарубіжний досвід підготовки
учнівської молоді в галузі пожежної безпеки, що дозволить використовувати
найефективніші заходи у власній системі навчання.
Опис
Лисюк, В. М. Використання зарубіжного досвіду як запорука ефективного навчання з пожежної безпеки в навчальних закладах / В. М. Лисюк // Теорія і практика гасіння пожеж та ліквідації надзвичайних ситуацій : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конф., Черкаси, 11–12 квіт. 2019 р. / Черкас. ін-т пожеж. безпеки ім. Героїв Чорнобиля. – Черкаси, 2019. – С. 247–249. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
пожежна безпека, навчальні заклади