Реклама в туризмі та її види
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Неможливо уявити сучасний світ без реклами. Реклама дає споживачеві нові знання, досвід, підсилює задоволеність від
покупки. З допомогою реклами туристичні підприємства освоюють нові ринки
збуту. По мірі розвитку маркетингових комунікацій ускладнюється
структурування туристичної реклами. Існує безліч класифікацій, в статті розглянуто деякі
з них.
Опис
Стоянов, І. І. Реклама в туризмі та її види / І. І. Стоянов ; наук. кер. Н. А. Добрянська // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та вчених, Одеса, 10 квіт. 2019 р. / Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса, 2019. – С. 703–706. – Бібліогр.: 7 назв.
Ключові слова
туризм, реклама в туризмі, структурування туристичної реклами