Контент-маркетинг як інструмент Digital-маркетингу
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Мільчева В. В. Контент-маркетинг як інструмент Digital-маркетингу / В. В. Мільчева, Д. О. Бондарчук // Економічні та соціальні аспекти розвитку України на початку ХХІ століття : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 15–16 жовт. 2020 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки та менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна. – Одеса, 2020. – С. 233–235. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
контент-маркетинг, Digital-маркетинг