Мультифеноменальність брендингу сільських територій Південного регіону
Вантажиться...
Дата
2018
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мультифеноменальність, як складний двокомпонентний понятійний
конструкт, має змістовне навантаження, що пов’язане з множинністю
особливих явищ, речей, їх ознак, властивостей та характеристик, сутність яких
певною мірою сприймається на чуттєвому рівні і яку непросто збагнути
відразу. В цьому сенсі застосування терміну «мультифеноменальність», по
відношенню до брендингу сільських територій Південного регіону, є цілком
виправданим. Передусім це стосується об’єкту брендингу – сільських територій, які
ідентифікуються як агроекосистема, економічний простір, соціальне середовище, ментальний образ; як природні та соціально-просторові утворення, що складаються з територій базового, районного, регіонального та загальнодержавного рівнів й представлені їх наступними різновидами: типово сільськими (аграрними) територіями; перехідними, «змішаними» територіями (сільські урбанізовані зони й ареали, «аграрні» міста); територіями зі спеціальним режимом функціонування (оздоровчо-рекреаційні, прикордонні, гірські), які крім того класифікуються за певними типами, а також відрізняються між собою за регіональною та іншою специфікою.
Опис
Павлова І. О. Мультифеноменальність брендингу сільських територій Південного регіону / І. О. Павлова // Досягнення і проблеми сучасної науки : зб. наук. матеріалів ХVІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., Вінниця, 22 січ. 2018 р. – Вінниця, 2018. – Ч. 1. – С. 80–85. – Бібліогр.: 6 назв.
Ключові слова
сільські території, мультифеноменальність, брендинг сільських територій, Південний регіон