Деякі шляхи подалання мовного бар’єру на заняттях з математики у студентів-іноземців на етапі довузівської підготовки
Вантажиться...
Дата
2014
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Багатолітній досвід викладання математики на підготовчому факультеті для слухачів-іноземців показує,що рівень знань з математики, як правило, не відповідає вимогам, які пред’являются у вишах України, при цьому відсутність знання мови ускладнюють ситуацію.
Опис
Шпота, Л.І. Деякі шляхи подалання мовного бар’єру на заняттях з математики у студентів-іноземців на етапі довузівської підготовки / Л.І. Шпота // Роль комплексного дипломного проектування у підвищенні якості підготовки фахівців: електрон. зб. тез 45-ї наук.-метод. конф. виклад. акад., Одеса, 9 - 10 квіт. 2014 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій. – О., 2014. - С. 36.
Ключові слова
подалання мовного бар’єру, студенти-іноземці, довузівська підготовка