Роль соціальної реклами у формуванні активної громадянської позиції студентської молоді
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті з’ясовується сутність поняття “соціальна реклама” та визначається її роль в формуванні активної громадської позиції.
Опис
Мальчева А. Д. Роль соціальної реклами у формуванні активної громадянської позиції студентської молоді / А. Д. Мальчева ; наук. кер. Г. А. Черняк // Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді : тези ІІ Всеукр. студент. наук.-практ. конф., Одеса, 2–3 квіт. 2020 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки і менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна. – Одеса : ОНАХТ, 2020. – С. 251–253. – Бібліогр.: 1 назв.
Ключові слова
соціальна реклама, громадянська позиція молоді, активна громадська позиція