Маркетингові дослідження ринку і споживачів банківських послуг
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність досліджень обумовлює недостатній розвиток наукових досліджень в сфері маркетингової діяльності банків, таких аспектів, як обґрунтування банківської маркетингової стратегії, управління просуванням банківського продукту на ринку.
Опис
Коваль Д. В. Маркетингові дослідження ринку і споживачів банківських послуг / Д. В. Коваль ; наук. кер. Т. М. Черевата // Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді : тези ІІ Всеукр. студент. наук.-практ. конф., Одеса, 2–3 квіт. 2020 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки і менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна. – Одеса : ОНАХТ, 2020. – С. 95–97 : табл. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
маркетингові дослідження, банківські послуги, банківська система, маркетингова діяльність банків