Маркетингові стратегії у соцмережах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасні платформи соцмереж виступають шопінг-платформами і використовуються також у прямих продажах, шопінг-функціонал в соцмедіа став уже типовим.
Опис
Карпенко К. Маркетингові стратегії у соцмережах / К. Карпенко ; наук. кер. Ю. В. Богач // Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді : тези ІІ Всеукр. студент. наук.-практ. конф., Одеса, 2–3 квіт. 2020 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки і менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна. – Одеса : ОНАХТ, 2020. – С. 135–138.
Ключові слова
маркетингові стратегії, соціальні мережі, маркетинг, SMM
Бібліографічний опис