Маркетинг та 4Р. Цінова політика
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Правильно вибрана цінова маркетингова політика дає можливість довготривалого існування підприємства на ринку.
Опис
Балєва К. Д. Маркетинг та 4Р. Цінова політика / К. Д. Балєва, А. В. Тер ; наук. кер. Ю. В. Богач // Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді : тези ІІ Всеукр. студент. наук.-практ. конф., Одеса, 2–3 квіт. 2020 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ приклад. економіки і менеджменту ім. Г. Е. Вейнштейна. – Одеса : ОНАХТ, 2020. – С. 133–135 : табл.
Ключові слова
маркетинг, 4Р маркетингу, цінова політика