Аромамаркетинг у сфері гостинності – інноваційний спосіб заохочування клієнтів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Аромамаркетинг - це окремий напрямок, який засновано на використанні різних ароматів для того, щоб залучити покупців і нових клієнтів, а також сприятливо впливати на їх рішення про покупку товарів.
Опис
Гук Ю. Аромамаркетинг у сфері гостинності – інноваційний спосіб заохочування клієнтів / Ю. Гук ; наук. кер. Г. М. Ряшко // Інтеграційні та інноваційні напрямки розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. VI Всеукр. міжвуз. наук. конф. студентів, аспірантів і молодих учених з міжнар. участю, Одеса, 26 берез. 2017 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій. – Одеса, 2017. – С. 84–87. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
аромамаркетинг, заохочування клієнтів
Бібліографічний опис